Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-08-12, 15:40
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenStarke
Hej!

Jag och säkerligen många andra människor har ett problem: klädhögen. De kläder som har använts en eller flera gånger och fortfarande anses rena brukar för mig hamna i en hög därför att jag inte vill lägga tillbaka dem bland de rena och hopvikta kläderna.

Jag vänder mig till er flashbackare eftersom jag känner mig säker på att någon av er kommit någon finurlig lösning. Frågan lyder: hur förvarar ni era kläder som inte är tillräckligt smutsiga för att tvättas och inte tillräckligt rena för att läggas tillbaka i garderoben?
Om ni inte har en annan lösning än klädhögen, svara inte.

Tja!

Jag har löst det problemet med min stege. Dvs, en gammal stege i trä.
Mkt praktisk att bara hänga allting över dom olika "trappstegen".


Citat:
Ursprungligen postat av DrMattan
Krokar som hänger över/på dörrar i hemmet. Fungerar utmärkt!

Ja! Såna är jävligt bra!

Mvh.
Citera
2018-08-12, 18:49
  #14
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Kanske viss lukt ?

Nu handlade det ju om kläder som är använda, men ändå rena.
Citera
2018-08-12, 22:30
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
Ja! Såna är jävligt bra!

Mvh.

Du ser, känns lite annorlunda va?
Citera
2018-09-23, 01:23
  #16
Medlem
AnnaChiaras avatar
Jag har en låda i byrån tom enbart för såna plagg. Det gör det lättare när jag ska tvätta, plus att de inte hänger framme synliga.
Citera
2018-10-14, 20:07
  #17
Medlem
Isnatts avatar
En herrbetjänt naturligtvis
Nu har dom blivit poppis senaste tiden men en bra italiensk begagnad kan man med lite tur hitta på loppisar eller liknande kuriosabutiker.
Sån här har jag från brevettato : http://online.auktionsverket.se/1610...tjant-italien/
Det går att hänga en hel del på en sådan dessutom snygg och med plats för tofflorna
Citera
2018-10-14, 23:25
  #18
Medlem
Honeydealers avatar
Du behöver en klädhängare. Själv har jag en Loop Stand av Hay ståendes i sovrummet.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback