Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-14, 23:25
  #1
Medlem
Hejsan! Min lenovo tab 2A heter den, blev från ingenstans helt oduglig.
Andvände den igårkväll utan problem. Nu ikväll när jag tänkte kolla netflix funkade de inte, allt som har med internet att göra funkar inte.

Youtube och netflix bara står och tuggar. Chrome crashar varje gång jag öppnar det, och ja, wifi är ansluten.

Den har också från ingenstans börjat få "lag bursts" har provat att starta om, uppdatera mjukvara, starta om några gånger till mm, helt utan resultat, får också upp texten "procesen andoid.process.acore har tyvärr stoppats" ca en gång i minuten.

Vad fan är fel? Mvh
Citera
2018-07-14, 23:47
  #2
Medlem
Vet inte, efter allt du har provat är det nog bäst att imorgon ringa till butiken där du köpte den.

Har du garanti på den?
Citera
2018-07-15, 00:16
  #3
Medlem
joceks avatar
Jag har en Lenovo platta, för typ ett år sedan blev den slö och tog inte laddning, men efter fabriksåterställning funkar den bra igen. Antagligen fått någon kass firmware uppdaterat. Kom ihåg att spara undan foton och liknande innan du blåser den.
Citera
2018-07-15, 09:00
  #4
Medlem
Koppla den till dator med usb och flytta filer från surfplattans minne till datorn (bilder, video, musik). Ta bort filerna från surfplattan, så det frigörs ledigt utrymme. Eller ta bort filer direkt från surfplattan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback