Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-08-02, 18:00
  #37
Medlem
4weekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flash-999
Det där kan variera kraftigt, så ingenting du behöver sprida skräck kring och där du förmodligen dessutom har väldigt ringa erfarenhet kring.

Som migranten mycket riktigt påtalar är det på sin plats från trådskaparinnan att komma med respons på alla vettiga inlägg hon trots allt fått.

Kejsarsnitt för min del.

Jodå, blev som jag ville.

Tack för alla tips!
Citera
2018-08-02, 18:27
  #38
Medlem
Flash-999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4weeks
Jodå, blev som jag ville.

Tack för alla tips!

Roligt att det gick bra för dig. Hur gick processen till?
Citera
2018-08-13, 15:33
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SherrodBrown
Efter barn börjar livet. Vila peta näsan ingen tränibg. Smutta whisky. ingen träning eller motion. gro en mustach....odla perenner..Gå på kurser. alltså efter 25 års ålder. pubksfettet gör kuken kortare.potensen kan svikta. håravfall.

man bllr snännare mot omgivningen, tar mer skit är lyckligare låter folk gå före i kön. Man går från alfahame till beta med ett leende på läpparn och lämnar över till 21 åringarns.

Frugan vill ha sex och man blir så glad att man unnar sig 1 månad utan sex pga av den sinnesro ett par ord ger. Livet efter 25 ...tvättstugan mobilen soffan dammsugaren

Fick precis hålla inne ett skrattanfall på kontoret. Tack för den
Citera
2018-08-14, 15:43
  #40
Medlem
Att börja suga av han när han sover är ett underbart tips. Då fattar han att du är på igen. Efter ett sådant uppvaknande kommer allt bli bra igen.
Citera
2018-08-14, 16:55
  #41
Medlem
Om det stannar vid ett barn så lever hoppet fortfarande vidare. Inget omöjligt att komma i form igen och inte bli den typiska småbarnsmamman som tappar både form och sexlust.
Bara att köra på som tidigare med någon enklare twist.
Kom ihåg att hålla dig i form bara och inte bli den typiskt tråkiga småbarnsmamman.
Finns nästan inget värre.
Citera
2018-08-19, 23:24
  #42
Medlem
LasseFranGnestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4weeks
Varje gång jag ville ha honom och samtidigt ville låta honom ta initiativet så hade jag olika sätt att få honom tokig innan vi blev föräldrar, om jag anänder samma subtila sätt som förr tror du att det kommer vara lika effektivt nu också när han ställt in hjärnan på att jag behöver ha lite tid på mig?

det jag hade gått igång på är om jag kommer hem till att du står i hallen med någon sexig outfit
Citera
2018-08-20, 14:20
  #43
Medlem
Vad har hänt med att kommunicera via samtal?
Bara kryp närmare i sängen och säg att du saknar sexet. Fråga hur han tänker.
Fasiken, ni har ju ett barn ihop, nog ska ni kunna prata med varandra om sex.

Vi var på varandra redan på BB Sköterskorna kom in och överraskade oss när vi låg och hånglade.
Fast sex fick vänta till avslaget var borta.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback