Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-07-14, 22:01
  #1
Medlem
4weekss avatar
Hej

För några månader sen fick vi vårt första barn som också ska bli vårt enda barn. När jag var gravid var jag väldigt rädd för småbarnslivet som jag hade hört massa skrämmande saker om, men det visade sig att det inte är några konstigheter alls i vårt fall. Vår son är väldigt fin och lugn och sover väldigt bra, han har vissa tider på dygnet som han är vaken och då är han super gullig och leker bara och myser med oss.

Så rent praktiskt känner vi knappast av att vi blivit föräldrar, men i några månader har jag nästan tappat sexlusten. Men under den tiden så jobbade jag mig i form igen och jag är minst lika sexig som förr. Nu har jag märkt att jag fått tillbaka min sexlust, det ska tilläggas att vi knullade som kaniner innan vi blev föräldrar då vi har en väldigt hög sexaptit. På kvällarna när vi bara pussar varandra god natt har jag märkt att jag är väldigt kåt på honom.

Dels har jag de senaste månaderna berättat att jag behöver ha lite tid på mig så han vet inte att jag nu igen blivit lika kåt som förr, samtidigt som jag vill låta honom ta första initiativet som förr. Dels är jag rädd för att han kanske inte längre kommer ha lika hett sex som förr och tänker kanske att jag är en helig mor till hans son, vilket jag inte vill. Jag vill att han ska vara lika snuskig nu när jag fått tillbaka kåtheten.

Utan att säga det rakt ut, hur får jag honom att börja behandla mig som en skamlös hora igen? Oh när jag väl lyckats med det, vad kan jag ha för snuskprat för att krydda till det extra?
Citera
2018-07-14, 22:04
  #2
Medlem
Denoms avatar
Du får väl köra lite dirty talk om du vill att han ska betrakta dig som en smutsig hora, typ säga att han inte är pappan till barnet.
Citera
2018-07-14, 22:05
  #3
Medlem
Kvasiintellektuells avatar
Glöm det, du måste förstå att det gamla nu livet är över.
Citera
2018-07-14, 22:06
  #4
Medlem
4weekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasiintellektuell
Glöm det, du måste förstå att det gamla nu livet är över.

Nej, vägrar
Citera
2018-07-14, 22:12
  #5
Avstängd
RurikRusens avatar
Bete dig som en "skamlös hora"
Citera
2018-07-14, 22:22
  #6
Medlem
4weekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RurikRusen
Bete dig som en "skamlös hora"

Varje gång jag ville ha honom och samtidigt ville låta honom ta initiativet så hade jag olika sätt att få honom tokig innan vi blev föräldrar, om jag anänder samma subtila sätt som förr tror du att det kommer vara lika effektivt nu också när han ställt in hjärnan på att jag behöver ha lite tid på mig?
Citera
2018-07-14, 22:39
  #7
Medlem
blodigdiarres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Du får väl köra lite dirty talk om du vill att han ska betrakta dig som en smutsig hora, typ säga att han inte är pappan till barnet.

Det där är fanimej klockrent, hur bra som helst. Det trodde jag aldrig jag skulle säga till dig.
Jafyfan, ligga där i svagt ljus i sängen och komma med den repliken..ja, jag hade nog gått loss på det fysiskt på ett eller annat sätt, men fan vet om det blivit på ett sexuellt sätt.
Citera
2018-07-14, 22:53
  #8
Medlem
Är inte detta typiskt för vissa tjejer. Du har sagt att du behöver tid på dig och nu vill du inte säga att du är redo.
Citera
2018-07-14, 22:58
  #9
Medlem
Luxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herter
Är inte detta typiskt för vissa tjejer. Du har sagt att du behöver tid på dig och nu vill du inte säga att du är redo.

Det finns ju en anledning till att det skrivits tonvis med böcker och kilometervis med filmmanus om just det faktum att de håller på å krånglar såhär
Citera
2018-07-14, 23:31
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herter
Är inte detta typiskt för vissa tjejer. Du har sagt att du behöver tid på dig och nu vill du inte säga att du är redo.

Exakt det här...

Ts, pröva för helvete? Tror du det är nån jävla tanketelepati här i världen?

Det är väl bara att klä dig i en kort kjol, ställ dig på alla fyra framför honom och dra upp kjolen och bara "knulla mig som den lilla hora jag är" så kommer det nog hända något.
Din kille kan inte läsa dina tankar. Inga människor kan det. Så öppna kakburken och PRATA mes honom.
Kärringar är fan konstiga..för att vara ett släkte som vill prata så jävla mycket om allting så har dom förbannat svårt att öppna munnen.
Citera
2018-07-15, 00:18
  #11
Medlem
Sug av honom när han sover och se hans ansiktsuttryck när han vaknar till.
Citera
2018-07-15, 00:31
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4weeks
Hej

För några månader sen fick vi vårt första barn som också ska bli vårt enda barn. När jag var gravid var jag väldigt rädd för småbarnslivet som jag hade hört massa skrämmande saker om, men det visade sig att det inte är några konstigheter alls i vårt fall. Vår son är väldigt fin och lugn och sover väldigt bra, han har vissa tider på dygnet som han är vaken och då är han super gullig och leker bara och myser med oss.

Så rent praktiskt känner vi knappast av att vi blivit föräldrar, men i några månader har jag nästan tappat sexlusten. Men under den tiden så jobbade jag mig i form igen och jag är minst lika sexig som förr. Nu har jag märkt att jag fått tillbaka min sexlust, det ska tilläggas att vi knullade som kaniner innan vi blev föräldrar då vi har en väldigt hög sexaptit. På kvällarna när vi bara pussar varandra god natt har jag märkt att jag är väldigt kåt på honom.

Dels har jag de senaste månaderna berättat att jag behöver ha lite tid på mig så han vet inte att jag nu igen blivit lika kåt som förr, samtidigt som jag vill låta honom ta första initiativet som förr. Dels är jag rädd för att han kanske inte längre kommer ha lika hett sex som förr och tänker kanske att jag är en helig mor till hans son, vilket jag inte vill. Jag vill att han ska vara lika snuskig nu när jag fått tillbaka kåtheten.

Utan att säga det rakt ut, hur får jag honom att börja behandla mig som en skamlös hora igen? Oh när jag väl lyckats med det, vad kan jag ha för snuskprat för att krydda till det extra?

Fråga honom om han har blivit impotent? Han kommer nog vilja bevisa motsatsen. Lycka till och ha det skoj!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback