Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-14, 18:56
  #1
Medlem
HyperXs avatar
Tycker ni att det skulle vara värt i längden att införskaffa sig ett par yeezys?

Jag tycker att skorna är väldigt snygga men funderar på vilka man bör införskaffa samt om ni tror att dom kommer stiga eller sjunka i pris
Citera
2018-07-14, 19:12
  #2
Medlem
NissanMicra1988K10s avatar
Det finnns så mycket kopior och i Thailand så säljs ett par kopior för några hundra lappar och du märker knappt någon skilllnad så jag tror inte att de skulle stiga i värde utan bara sjunka i värde och folk idag köper hellre en kopia för 500kr än lägger tusen lappar på äkta. Jag personligen tycker att hela kollektionen är skitful och kommer aldrig lägga någon krona på något sådant. Jag älskar sneakers men mär jag inhandlar ett par så lägger jag max 2000kr på ett par och tjats it.
Citera
2018-07-14, 19:51
  #3
Medlem
Yeezys är ute.
Citera
2018-07-14, 20:28
  #4
Avstängd
creepingdeaths avatar
yes.

mvh kanye
Citera
2018-07-14, 22:45
  #5
Avstängd
RurikRusens avatar
Fan heller.
Citera
2018-07-23, 18:08
  #6
Medlem
Timedealers avatar
Förstår inte hajpen alls men kör på om det är din stil.

Citat:
Ursprungligen postat av NissanMicra1988K10
Det finnns så mycket kopior och i Thailand så säljs ett par kopior för några hundra lappar och du märker knappt någon skilllnad så jag tror inte att de skulle stiga i värde utan bara sjunka i värde och folk idag köper hellre en kopia för 500kr än lägger tusen lappar på äkta. Jag personligen tycker att hela kollektionen är skitful och kommer aldrig lägga någon krona på något sådant. Jag älskar sneakers men mär jag inhandlar ett par så lägger jag max 2000kr på ett par och tjats it.

Vad har du för såssevänner?
Citera
2018-07-23, 18:27
  #7
Medlem
LaLocas avatar
Jag fick googla. Sjukt fula. Men jag har sett sådana... på mest på tonåringarna från ”förorten”. Men det var ju ett tag sedan så de är nog påväg att bli ute.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback