Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2018-07-19, 13:17
  #73
Medlem
submariners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugBeard
Kommer ihåg när jag var runt 8 år... kom farsan med en handduk knyten runt höften och bulan som uppanbarade sig under handduken skvallrade om vad som skulle hända...

Hej,

Du var allt en obersvant trollunge
Citera
2018-07-19, 13:21
  #74
Medlem
proconsuls avatar
Buhu, mina föräldrar hade (antagligen) sex i duschen, snyft, gnäll, stackars mig. Många barn har varken föräldrar eller dusch så tagga ner. Och eftersom du aldrig såg dem ha sex så är det din fantasi som är den eventuella boven här, inte dina föräldrar.
Citera
2018-07-20, 15:33
  #75
Medlem
Incendios avatar
Mina föräldrar skiljde sig när jag var 10 år, men innan dess hade jag faktiskt tyckt om att veta att de hade det bra ihop och hade sex. Jag hade dock självklart inte velat se eller höra. Det förekom aldrig något tafsande eller ens pussande mellan mina föräldrar. Ingen spänning alls. När jag var liten så trodde jag, baserat på mina föräldrars förhållande, att man slutade ha sex och att vara kär(annat än för barnalstring) när man var runt 20 år, därefter var man mer kollegor i familjen. Jag är glad att jag tappade den uppfattningen efter att de skiljt sig.

Vi själva har en sexåring. Hon är väldigt van vid att se oss tafsa och hångla och reagerar inte. Det händer att vi smiter iväg("pappa ska bara hjälpa mig hänga tvätten i badrummet, se på tv så länge") och snabbsexar medan dottern är vaken. Så länge det inte finns en uppenbar risk att hon avslöjar oss ser jag inte problemet och än fattar hon inte vad vi gör ändå. Dottern har själv sagt att hon är glad att vi föräldrar är kära i varandra. Jag hoppas att det gör att hon inte går omkring och är rädd att vi ska skiljas, för det är flera av hennes vänner rädda för med sina föräldrar.
Citera
2018-07-23, 19:40
  #76
Medlem
Afrolovers avatar
I Holland/Nederländerna är det regel att man duschar tillsammans med den man tycker om. För att spara på vatten - vilket är en bristvara där.

Dessutom mycket trevligt att göra med den man tycker om, med eller utan sex.
Citera
2018-07-27, 05:04
  #77
Medlem
Skulle det vara helt orimligt att fråga jimmie åkesson om detta? en blivande statsminister måste väl ändå ha en rättvis åsikt om detta
Citera
2018-07-27, 05:14
  #78
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tirias
Skulle det vara helt orimligt att fråga jimmie åkesson om detta? en blivande statsminister måste väl ändå ha en rättvis åsikt om detta

Tycker du ska mejla honom och återposta hans svar här. (Även om det kommer att vara Mattias Karlsson som har skrivit det. )
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback