Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-07-14, 15:41
  #13
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvampDamp.
Sitter o käkar tårta nu för fanns inget annat att tillgodo i nuläget. Huvudvärken är på g o försvinna. Ska dricka 2000mg C-vitamin oxå o ta nån magnesium. Beställa en pizza o be nån komma över me lite frukt o dyl.

Sen så kommer jag att lägga missbruker på hyllan- aldrig vara vaken så länge. Ritalin fuckar en mer än vad man tror.
Bra att du får i dig mat. Se till att vila ordentligt och ta gärna en dusch när du orkar, så känner du dig fräschare när du vaknar.

Att lägga missbruket på hyllan låter som en väldigt god idé
Citera
2018-07-14, 16:12
  #14
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvampDamp.
Vaknade med ett bastant tryck över bröstkorgen, med yrsel som ökade gradvis när jag ställde mig upp som i sin tur övergick till problematik att hålla balansen. Huden börjar läka sig och benen syns inte alls lika tydlig på vissa kroppsdelar som igår. Etc om man kollade på handen såg man verkligen varenda blodådra, ben och även kunde man se blodet skifta färg från blå till orange- detta i samband med en sveda som befann sig under huden. Likt morfin-At fast snäppet under.

Sitter o käkar tårta nu för fanns inget annat att tillgodo i nuläget. Huvudvärken är på g o försvinna. Ska dricka 2000mg C-vitamin oxå o ta nån magnesium. Beställa en pizza o be nån komma över me lite frukt o dyl.

Sen så kommer jag att lägga missbruker på hyllan- aldrig vara vaken så länge. Ritalin fuckar en mer än vad man tror. Tänkte köra vaket i 48 timmar som brukar gå med vanligt tjack, men ack så fel jag hade. Efter 38 timmar så fick jag dessa trots jag ätit skitbra o druckit mkt.

Sådär säger alla. Hoppas du håller det

z
Citera
2018-07-14, 19:49
  #15
Medlem
SvampDamp.s avatar
Moderator var god att fästa ett hänglås på detta inlägg
Citera
2018-07-14, 19:51
  #16
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0Shit
Sådär säger alla. Hoppas du håller det

z

Yup, knarkade upp 5st 30mg burkar på en vecka ungefär tiden innan de o fick liknande men var färsking på att pilla över min ordinerie dos!

Ha de fint Z!

SvampDamp.
Citera
2018-07-14, 21:53
  #17
Avstängd
Haha blodådrorna ändrar färg från blå till orange? Du hallicinuerar. Gå och lägg dig så mår du bättre imorgon.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback