Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-07-13, 11:48
  #13
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jpettersson1991
Då är vår kaloribalans ungefär densamma. Fast i mitt fall får jag "kämpa" för att få i mig tillräckligt, på grund av den minskade aptiten under sommaren, bruka oftast omedvetet tappa något kg under dessa månader.


Nästan lite lyx problem det där för mig, min aptit försvinner aldrig. Är hungrig om jag så har feber haha, sen äter jag 5 måltider om dagen var 3e timme och det där är sån rutin nu så man äter på automat när det är dags typ.
Citera
2018-07-13, 11:51
  #14
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Nästan lite lyx problem det där för mig, min aptit försvinner aldrig. Är hungrig om jag så har feber haha, sen äter jag 5 måltider om dagen var 3e timme och det där är sån rutin nu så man äter på automat när det är dags typ.
Okej, ja det är individuellt, det är bara under sommaren, övrig tid är aptiten inga problem.
Citera
2018-07-13, 13:06
  #15
Medlem
Har aldrig haft några problem. Kan bara tipsa om att sköta kosten varje jä*la dag. År in och år ut. Sen råkar alla ut för saker som gör en ledsen och då kan ju kosten vara en sak som slutar prioriteras. Men då gör man ett stort misstag.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback