Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-12, 13:04
  #1
Medlem
Hej!

Efter många år fram och tillbaka på olika cs-mediciner utan tillfredställande resultat har jag börjat sneglat på racemiskt amfetamin som ev lösning.

Det jag saknar hos elvanse är den här drivkraften. Blir mer instängd i mig själv, fastnar framför skärmen ist för att få nått gjort osv.

Det borde väl finnas någon här som har erfarenheter av denna medicin?
Hur har den funkat för er gentemot dom andra medicinerna? Motivationsmässigt? Sliter på kroppen? Socialt?

Endast intresserad av hur den funkar som medicin, pundiga historier har jag ingen nytta av 🙂
Citera
2018-07-13, 14:38
  #2
Medlem
Har du provat Attentin? Elvanse funkade inte för mig och Ritalin gav mig bara ångest men Attentin har gjort underverk för min del. Attentin är ju då snabbverkande dexamfetamin. Det är som metamina fast helt godkänt för användning i Sverige.
Citera
2018-07-28, 15:29
  #3
Medlem
farfars avatar
Det funkar bra, har konsumerat medicinska doser ett en kortare tid för att jämföra med metamina (dexamfetamin). Man blir absolut på bättre humör av det, och det kan ju vara ett problem ibland. Tyckte att det var lite mer aktiverande med amfetamin. Man känner mer energi.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback