Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-07-12, 14:56
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggus-Diccus66
Men om du inte mår dåligt av det eller har ett självskadebeteende så är det inga problem. Njut av sex så länge du kan. Alla har en historia, det gör väl ingen till en bättre eller sämre människa.
Snuska du på så länge du känner för dig. Antagligen kommer den dagen du hittar HAN som du inte kan leva utan, sen om det beror på bra sex eller helt andra saker. So WHAT.
Lev livet nu morgondagen vet vi inget om, historien kan vi inte ändra på.

Ja det får bli så haha, fortsätta, leva, tills något händer, kärlek eller mördad av killens flickvän han ej pratat om
Citera
2018-07-12, 15:47
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dotdotdot.
Ja det får bli så haha, fortsätta, leva, tills något händer, kärlek eller mördad av killens flickvän han ej pratat om

Får väl hoppas på att du inte råkar på den där kaninkokande psykot
Citera
2018-07-12, 18:14
  #27
Medlem
Drinkycrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dotdotdot.
Låter otroligt härligt men också lite jobbigt för dig på landet haha!
Ja det är väl bara fortsätta att ha kul och vara med bra personer som kanske tänker likadant som en själv, man vill ju inte ha något drama bara för att man är aktiv.
Men ja då ska jag fortsätta med mitt men ändå ha ett extra öga öppet för vem och möjligtvis hur vi ligger


Ja orka drama och tjejer som kärar ner sig bara för att de aldrig haft ordentligt sex förut. Fan även folk 30-40 ibland är typ "aldrig blivit knullad så förut" sen bli efterhängsna och efter någon vecka "jag älskar dig"... Typ så iallafall-

Gäller att hitta folk med en avslappnade syn på sex som redan har en del erfarenhet och inte blir känslomässiga med en gång för att de bara legat med tråkigt folk.
Citera
2018-07-15, 02:00
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drinkycrow
Ja orka drama och tjejer som kärar ner sig bara för att de aldrig haft ordentligt sex förut. Fan även folk 30-40 ibland är typ "aldrig blivit knullad så förut" sen bli efterhängsna och efter någon vecka "jag älskar dig"... Typ så iallafall-

Gäller att hitta folk med en avslappnade syn på sex som redan har en del erfarenhet och inte blir känslomässiga med en gång för att de bara legat med tråkigt folk.

Äsch så du säger!
Citera
2018-07-16, 14:17
  #29
Medlem
Känner verkligen igen mig i TS, har varit fixerad vid sex sen typ 10-års åldern. Sjukt jobbigt, och räkna inte med att det blir bättre med åren.

Asjobbigt när man är ihop med någon, de tröttnar vanligtvis när förälskelsen svalnar efter några år, och vad gör man då?
Citera
2018-07-16, 20:59
  #30
Medlem
Du kommer veta när du träffar den rätte. Tills dess knulla runt och se vad som erbjuds. Man är bara ung en gång fröken!
Citera
2018-08-09, 10:32
  #31
Medlem
Jag är betydligt äldre än TS (och kille) men sex är det som är i mina tankar mest hela tiden. (Kanske därför jag sitter på jobbet och läser på FB sexforum?)
Är i ett förhållande och har sex flera ggr i veckan men slutar inte vara kåt övrig tid. Fantiserar om hennes syster och en vanlig runkfantasi är att jag knullar hennes mamma. (Något jag inte skulle göra i verkligheten dock, men otroligt tändande som runkobjekt)

Jag tänder på äldre kvinnor, riktigt gamla kvinnor, yngre tjejer osv... Finns ingen gräns för hur jag fantiserar om sex.

Har köpt en spionkamera som jag ganska ofta använder för att filma när jag har sex, sen tittar jag på filmerna och runkar.
Har även "smygfilmat" mig själv när jag runkar, för att sedan titta på filmen och runka till mig själv.

Att tänka och fantisera om sex är inget jag tycker är jobbigt, skulle jag inte vara i mitt samboförhållande skulle jag nog runka mer, och leta sex "på stan"....
Gillar mina fantasier, dom tänder mig...
__________________
Senast redigerad av danteradio 2018-08-09 kl. 10:38.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback