Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-11, 16:47
  #1
Medlem
Hej! Jag vet inte om tråden är på rätt ämne, men nära intill. Som rubriker lyder, så letar jag efter den billigaste gokarten i stockholm. Känner du till någon bra o billig gokart? Skriv nedan!! Det är så att min farsa fyller år, o jag vill möta honom på ett antal matcher. Jo, det jag glömmde nämna är att jag är student, så du förstår nog hur min ekonomi ser ut. Så vill helst spara så myclet som möjligt. Som det sägs "många bäckar små blir till en stor å."
Citera
2018-07-12, 13:00
  #2
Medlem
Ha4kioskvaltareJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RussianGuy
Hej! Jag vet inte om tråden är på rätt ämne, men nära intill. .................................................. ......... .................................................. ....... ......................................... Som det sägs "många bäckar små blir till en stor å."

Ring och kolla med dessa. Fin utomhusbana. Vem vill åka inne på sommaren. Banan var nära på att bli riven i förmån för bostadsbyggnation men ser ut att bli kvar ett tag till.

http://www.jarfallahyrkart.se/

Citat:
Priser:
8 minuter körning kostar 150 kr/person
3 x 8 min. körning kostar 400 kr/person

I den prisklassen ligger nog de allra flesta. 3 x 8 min körning är ganska mycket körning en varm sommardag. Hoppas du och din far får en rolig dag.

(edit; lade till priser)
__________________
Senast redigerad av Ha4kioskvaltareJ 2018-07-12 kl. 13:03.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback