Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-07-19, 19:35
  #13
Medlem
En av mina första upplevelser med LSD, där jag kom in i ett tillstånd av att verkligen älska allt i hela universum, inte som MDMA som känns lite fejk och löjligt, utan en mer seriös känsla av kärlek till allt.

Har dessvärre inte kunnat återskapa något som ens är i närheten av den känslan efter det.

Sen är ju att onanera på tjack gudomligt skönt också.
Citera
2018-07-25, 19:44
  #14
Medlem
legat helt maxad på en gräss matta och kollar sjärnorna på mdma
Citera
2018-07-29, 16:41
  #15
Medlem
Blivit våldsamt knullad första gången jag tog mdma och tror jag blev non stop knullad i över två timmar där killen fick hälla i sig vatten flaska efter vatten flaska och emellanåt hoppa in och kallduscha för att inte svimma haha..


När peaken var som starkast så blev jag strypt och extremt intensivt knullad...

I denna stund mellan extas och gränsen till att tuppa av så träffade jag gud...

Jag upplöstes till ren energi sexuellt laddad energi som färdades genom tid och rum...

Aldrig upplevt ens i närheten av vad jag upplevde den natten och då har jag ätit 6st lappar LSD på en gång och experimenterat med dom flesta substanser som funnits tillgängligt dom senaste 15åren..

Närmaste jag kommit var 6-apb + 5-apb + jwh-018 och cannabis vilket slängde in mig i någon TV spels värld 🌏 där jag var tvungen att klara olika nivåer för att må bättre..

För varje nivå avklarad så ökade euforin som om jag fick extra liv..

För misslyckad nivå så slungades jag in i snetripparnas snedtripp
Citera
2018-08-02, 18:33
  #16
Medlem
ThirdEyeRapists avatar
Att ha sex på tjack och gräs är bland det skönaste man kan göra.
Men att gå ut i skogen, sätta sig på en stubbe/sten och röka en holk och bara sitta där och se sig omkring, lyssna på naturen och inte bry sig om något annat är också otroligt behagligt.
Spela musik i band samtidigt som man är stenflängd på diverse preparat är också oslagbart.
Att ta valfri hallucinogen och lägga sig i ett mörkt rum och lyssna på musik är heller inte kattskit, haft några av mina bästa och skönaste stunder när jag ensam tagit stora mängder DPT och MXE och legat i sängen och rest långt bort. Good times.
Citera
2018-08-02, 19:00
  #17
Medlem
MonkMans avatar
En gang gick jag i 4 timmar för att köpa 4 st chilli-cheese, den kännslan när jag at dem samtidigt som jag satte mig ner pa marken.
Citera
2018-08-10, 13:42
  #18
Medlem
ChemicalGirls avatar
Tagit mer droger på droger.
Citera
2018-08-10, 13:57
  #19
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
Tagit mer droger på droger.
Mycket, mycket bra!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback