Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-14, 14:59
  #73
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetskarsigmedIsis
Varför slog hon inte till babben eller skrek på hjälp är min fråga

Jag förstår inte heller varför man skulle vilja sätta sin fot i ett badhus...
Och jag önskar att hon hade slagit eller ropat...
Men det är väl tyvärr inte så lätt kanske när något sådant sker.
Som jag har skrivit i tråden med blatten som tog en selfie och klämde kvinnan på bröstet så greppade en afrikansk man en gång tag i mitt underliv... Jag blev så chockad och frusen vid tidpunkten att jag förstår denna tjej fullt ut.
Citera
2018-07-14, 15:34
  #74
Medlem
DetskarsigmedIsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Jag förstår inte heller varför man skulle vilja sätta sin fot i ett badhus...
Och jag önskar att hon hade slagit eller ropat...
Men det är väl tyvärr inte så lätt kanske när något sådant sker.
Som jag har skrivit i tråden med blatten som tog en selfie och klämde kvinnan på bröstet så greppade en afrikansk man en gång tag i mitt underliv... Jag blev så chockad och frusen vid tidpunkten att jag förstår denna tjej fullt ut.

Klart man ska få bada i ett badhus om man vill det men med tanke på hur många grottmänniskor som tagits in i landet och alla utan fason förstår jag inte hur man inte inser att det kommer att ske. Lika smart att bege sig till en sådan förrättning som att slänga in en barnklass på 11 år till nyexaminerade munkar i Vatikanen.

Folk lär sig fanimej aldrig att babbar kommer att sätta på vare sig tjejen vill eller inte. 2018 och finns tvivlare på detta.

Beklagar din hemska upplevelse med negertafsarn, hoppas han blir överkörd.
Citera
2018-07-15, 16:03
  #75
Medlem
Gosifs avatar
Trodde samhället visste vid det här laget att alla simhallar är no go-zone nu för tiden..
Citera
2018-07-16, 16:23
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain
Utvisning är omöjligt om straffet inte blir allvarligare än böter, men sexuellt ofredande kan ge upp till 2 års fängelse. Jag vet inte, jag är inte insatt i hur man brukar bedöma såna här fall, det var ganska aggressivt beteende även om det "bara" blev tafsande av det.

Jag tycker faktiskt att det hade varit hårt att ge fängelse för detta, men jag är ingen expert och jag vet inte vad praxis är. Det är väl försvårande att hon var 16, om detta var en 20-årig (och en svensk gärningsman), hade någon förespråkat fängelse då? 6 månader villkorligt kanske (och isåfall kan man prata om utvisning, men osannolikt om han inte har tidigare domar)

Jo, visst, men det förutsätter också att en åklagare yrkar på utvisning. Det är högre sannolikhet att kamma hem storvinsten på Triss än att så sker.
__________________
Senast redigerad av Eventor 2018-07-16 kl. 16:25.
Citera
2018-07-17, 10:08
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Ja, väldigt intressant att man står och låter någon ta på ens rumpa i hela två minuter.

För er idioter som inte förstår hur orimligt detta är.. Räkna till 120!

Särskilt tonåringar kan bete sig konstigt, då mycket I deras värld är pinsamt och de ser fel hos sig själva. Sedan är ju "frysmekanism" vanligt vid övergrepp, att offret blir som förlamat av chocken.
Citera
2018-07-17, 13:27
  #78
Medlem
BuckshotBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasseArboga
Roligt hur ni å ena sidan ifrågasätter alla historier där invandrare utsätts för rasistattacker men ni köper denna story rakt av, det kan finnas två sidor av detta mynt också
Jag har läst en del av dina inlägg för jag trodde du var ett troll, men jag är nu övertygad om att du verkligen är en av de allra lägsta av Svenskar. Ideologiskt hjärntvättad och noll ryggrad.
Citera
2019-08-20, 07:19
  #79
Medlem
https://www.saffletidningen.se/2019/...pnat-i-saffle/
Citera
2019-08-20, 07:52
  #80
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
https://www.saffletidningen.se/2019/...pnat-i-saffle/

Då får vi hoppas på att varenda Säfflebo med vett i skallen bojkottar pizzerian. Det är med rå ekonomi sådana där ska bekämpas. Till slut tvingas de ut ur landet p.g.a ren svält.
__________________
Senast redigerad av Konrad 2019-08-20 kl. 07:55.
Citera
2019-08-20, 08:05
  #81
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Då får vi hoppas på att varenda Säfflebo med vett i skallen bojkottar pizzerian. Det är med rå ekonomi sådana där ska bekämpas. Till slut tvingas de ut ur landet p.g.a ren svält.

Verkar tyvärr vara en ganska populär pizzeria.
https://www.facebook.com/The-pizza-c...epa=SEARCH_BOX
Citera
2019-08-20, 09:32
  #82
Medlem
Ta på dig batikkostymen istället, slicka dig om munnen och fråga om du inte kan få knåda lite på kebabrullen.
Citera
2019-08-20, 14:26
  #83
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
https://www.saffletidningen.se/2019/...pnat-i-saffle/
MUSA Khald Mohmud Shalabe, 19760110-5492 har alltså öppnat Pizza Cave i Säffle?

Det här är alltså snubben som tog sin egen dotter till hjälp för att berätta för den 16-åriga flickan att han brukade köra runt på stan och titta på henne. Som skvätte vatten på sin egen 5-6-årige son för att han skulle gå därifrån så Musa fick sexuellt ofreda flickan ifred.

Så mindre än ett år efter domen fick Musa förmodligen bidrag av kommunen för att starta sin pizzeria, där han kan komma i kontakt med fler barn?
Citera
2019-08-20, 14:31
  #84
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av u99HSHH
Ta på dig batikkostymen istället, slicka dig om munnen och fråga om du inte kan få knåda lite på kebabrullen.
Du är för civiliserad.

Ta på dig batikkostymen, kasta pizzasallad på dina barn så de går därifrån, slicka dig om munnen och knåda valfri kebabrulle/pizzabulle.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback