Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-11, 09:21
  #1
Medlem
Hej,
Finns det några glädjeflickor på Falsterbo Horse Show?

Snillar med självklarheter som, ’Det kan man fråga sig’ och ’det tror jag säkert’ undanbedes.

Jag är nyfiken om någon vet något.
Citera
2018-07-11, 10:07
  #2
Medlem
Falsterbo horse show känns inte som en prime marknad för eskorter, en tillställning där det är en majoritet av tjejer av olika åldrar och familjer. Har aldrig stött på eller hört att det ska finnas de gånger jag har besökt tillställningen. Beroende på din ålder och ditt utseende är det dock extremt lättraggat.

Dock undrar jag varför du skapade denna tråden i underforumet recensioner?! Fel plats att ställa frågor på, mod bör flytta frågan till huvudforumet.
Citera
2018-07-13, 18:06
  #3
Moderator
Neksnors avatar
Prostitution: recensioner --> Eskortservice och prostitution
/Moderator
Citera
2018-07-13, 18:06
  #4
Medlem
Nej, det finns det inte. Varför ställer du en sån dum fråga?
Citera
2018-07-13, 19:11
  #5
Medlem
Leibachs avatar
Tror det är en missuppfattning det handlar om. ”Horse” och ”Whores” är två olika saker, även om det uttalas nästan samma

(Däremot hade jag köpt tredagars-biljett om de hade en Falsterbo Whore Show).
Citera
2018-07-13, 20:46
  #6
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Missförstånd? Kanske menade strippor på Kiviks marknad?
Citera
2018-07-13, 23:23
  #7
Medlem
Borde väl finnas en del hästtjejer som vill tjäna extra pengar. Det är ingen billig hobby de har. Kanske bra ställe att knyta kontakt på?
Citera
2018-07-14, 09:03
  #8
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aremak
Borde väl finnas en del hästtjejer som vill tjäna extra pengar. Det är ingen billig hobby de har. Kanske bra ställe att knyta kontakt på?

Jag tycker du ska söka för dina problem
Hur fan kan du tro att detta folk drar till sig horor?
Och vad beträffar stalltjejer så får du nog skaffa en hygglig häst för att få köra dit den "lille grodden"
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback