Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-10, 18:41
  #1
Medlem
vetenskapsintoleras avatar
Googlade och inte sett eller hört ett enda enda opinion live inlägg om jihadister eller terrordådet som hände relativt nyligen. Inte ett enda partiledartal tog med det heller vad jag vet.

Ändå tycker alla att NMR är dom värsta som har dödat 0 än så länge. Handlar det om att skifta fokus?
Inte ens SD tar upp det. Hur kommer det sig? Är dom rädda för andra partier som kan ta deras kära guldfråga? Är det då bättre att svartmåla NMR som en större fiende än jihadister? Jag menar - ju fler jihadister=fler röster. I så fall kommer vi se en tråkig utveckling när invandringskritiska partier bekämpar varandra istället för att kämpa med varandra.

Länka gärna till klipp från Almedalen då jag är intresserad att höra vad dom säger kring det.

Försvarshögskolan: Antalet radikala jihadister i Sverige har tiodubblats
Citera
2018-07-10, 18:58
  #2
Medlem
oberoendemedias avatar
Är väl lite som Rysslands pågående invasion av Ukraina. Finns inte så mycket nytt att säga och få partier skulle tjäna på att dra upp det - därför håller man tyst. SD är väl undantaget men där vet alla redan var partiet står så de lägger hellre den mediala uppmärksamheten på att lyfta frågor som vinner nya väljare (ROT för larm = pensionärsröster).
Citera
2018-07-10, 19:11
  #3
Medlem
Vilket terrordåd? Drottninggatan? Det var över ett år sedan så jag gissar att de tog med det i förra årets tal.

Anledningen till att NMR fått mycket uppmärksamhet kring Almedalsveckan är för att de var där, visade sig aktivt, störde möten och gjorde sig skyldiga till flera brott. Inga islamistiska grupper var där och demonstrerade vad jag vet. Kom ihåg att NMR tycker att Hitler och Breivik var bra människor, att de inte ser något fel i att mörda folk pga etnicitet, och att de vill avskaffa det demokratiska systemet i Sverige. De är inget parti eller organisation bland alla andra; de är terrorister och bör ses som det också.
Citera
2018-07-10, 19:30
  #4
Medlem
vetenskapsintoleras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurkumim
Vilket terrordåd? Drottninggatan? Det var över ett år sedan så jag gissar att de tog med det i förra årets tal.

Anledningen till att NMR fått mycket uppmärksamhet kring Almedalsveckan är för att de var där, visade sig aktivt, störde möten och gjorde sig skyldiga till flera brott. Inga islamistiska grupper var där och demonstrerade vad jag vet. Kom ihåg att NMR tycker att Hitler och Breivik var bra människor, att de inte ser något fel i att mörda folk pga etnicitet, och att de vill avskaffa det demokratiska systemet i Sverige. De är inget parti eller organisation bland alla andra; de är terrorister och bör ses som det också.

Här har vi någon som läser MSM hör jag.
Jag gissar att sjukklövern har skrivit in sin decemberöverenskommelse i sitt partiprogram också.
Vid sidan av det har dom nog skrivit ner alla lögner och löften brutna i något dokument du kan länka mig sen ska vi nog proklamera sossarnas rasbiologiska och steriliseringar. Eller bestämmer du hur lång tillbaka man tittar? Ifall någon gjorde något igår, då bryr vi oss bara om det va? Inte ifall någon gjorde något för 5 år sedan. 10 år. Bara så långt tillbaka så det tjänar min poäng
Citera
2018-07-10, 19:36
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kurkumim
Vilket terrordåd? Drottninggatan? Det var över ett år sedan så jag gissar att de tog med det i förra årets tal.

Anledningen till att NMR fått mycket uppmärksamhet kring Almedalsveckan är för att de var där, visade sig aktivt, störde möten och gjorde sig skyldiga till flera brott. Inga islamistiska grupper var där och demonstrerade vad jag vet. Kom ihåg att NMR tycker att Hitler och Breivik var bra människor, att de inte ser något fel i att mörda folk pga etnicitet, och att de vill avskaffa det demokratiska systemet i Sverige. De är inget parti eller organisation bland alla andra; de är terrorister och bör ses som det också.

Visa mig en enda radikal muslim som inte älskar Hitler. NMR är ett gäng töntar som utnyttjas 100 procent av PK eliten. NMR är ett av elitens absolut viktigaste verktyg. Om NMR inte skulle dyka upp i Almedalen skulle det vara katastrof för Bonnier, Expo, FI, MP, Sossarna, osv. NMR är elitens främsta hantlangare. De är så viktiga att om de inte fanns så skulle Eliten skapa dem precis som hände i Norge där EXPOs systerorganisation skapade NDL i brist på verkliga nazister. För övrigt mördade Breivik bara etniska norrmän. Precis som Mandela bara mördade och torterade svarta afrikaner i sin tid i AFC. De var förrädare.

För övrigt var sabotaget mot skokonstverket inte utfört av NMR. Sannolikt en falsk flag operation av kulturmarxister. Helt nedtystat av PK media.
Citera
2018-07-10, 19:44
  #6
Medlem
HectorDaiquiris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vetenskapsintolera
Googlade och inte sett eller hört ett enda enda opinion live inlägg om jihadister eller terrordådet som hände relativt nyligen. Inte ett enda partiledartal tog med det heller vad jag vet.

Ändå tycker alla att NMR är dom värsta som har dödat 0 än så länge. Handlar det om att skifta fokus?
Inte ens SD tar upp det. Hur kommer det sig? Är dom rädda för andra partier som kan ta deras kära guldfråga? Är det då bättre att svartmåla NMR som en större fiende än jihadister? Jag menar - ju fler jihadister=fler röster. I så fall kommer vi se en tråkig utveckling när invandringskritiska partier bekämpar varandra istället för att kämpa med varandra.

Länka gärna till klipp från Almedalen då jag är intresserad att höra vad dom säger kring det.

Försvarshögskolan: Antalet radikala jihadister i Sverige har tiodubblats

Helt klart var NMR en slags skänk från ovan för samtliga PK-människor i Sverige. Alla jag har på Facebook som tidigare länkade indignerade länkar om, i tur och ordning: metoo (2017), Trump (2016), SD (2014-15) har nu pepprat på som aldrig förr om NMR.

Det är som alltid i Sverige, media och politiker i samklang om relativt oviktiga frågor så de slipper ta itu med de riktigt jobbiga. Jag ser NMR för vad de är: en rätt marginell rörelse som på intet sätt speglar det enorma paradigmskifte som skett i många avgörande politiska frågor i Sverige. Där har du dock SD som är en perfekt illustration över vad som hänt: svenskar har tröttnat på identitetspolitik, genus i varje buske, massinvandring, skenande brottslighet, våldtäkter, skola i förfall, vårdsektorn i kaos, migrationskostnader helt bortom anständighetens gräns och ett brustet samhällskontrakt i ett samhälle helt utan trovärdiga positiva visioner.

Vi måste rensa träsket helt nu i september, det gäller att rösta nu. Prata med vänner och bekanta. Ingen annan kommer göra det för dig. En dag är det du som står där, drabbad av något fruktansvärt. Det är Sveriges draksådd du får skörda. Och ett år senare kommer inte en jävel i media eller politiker att bry sig.
Citera
2018-07-10, 19:50
  #7
Medlem
Neroxxs avatar
Det nämdes i samma veva som nazismen under många av partiledartalen.
Citera
2018-07-10, 20:31
  #8
Avstängd
MagnusBengtsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurkumim
Vilket terrordåd? Drottninggatan? Det var över ett år sedan så jag gissar att de tog med det i förra årets tal.

Anledningen till att NMR fått mycket uppmärksamhet kring Almedalsveckan är för att de var där, visade sig aktivt, störde möten och gjorde sig skyldiga till flera brott. Inga islamistiska grupper var där och demonstrerade vad jag vet. Kom ihåg att NMR tycker att Hitler och Breivik var bra människor, att de inte ser något fel i att mörda folk pga etnicitet, och att de vill avskaffa det demokratiska systemet i Sverige. De är inget parti eller organisation bland alla andra; de är terrorister och bör ses som det också.

Det enda jag tror på av det du påstår nu är att det finns NMRare som försvarar Hitler och Breivik. För övrigt tror jag du ljuger. Varifrån har du fått det där?

Terrorister. Schyssta anklagelser. NMR är alltså en terroristorganisation? Ring SÄPO! Jag har nämligen donerat dem pengar. Det måste göra mig till medfinansiär av terrorism. Det var värst.
__________________
Senast redigerad av MagnusBengtsen 2018-07-10 kl. 20:36.
Citera
2018-07-10, 20:42
  #9
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurkumim
Vilket terrordåd? Drottninggatan? Det var över ett år sedan så jag gissar att de tog med det i förra årets tal.

Anledningen till att NMR fått mycket uppmärksamhet kring Almedalsveckan är för att de var där, visade sig aktivt, störde möten och gjorde sig skyldiga till flera brott. Inga islamistiska grupper var där och demonstrerade vad jag vet. Kom ihåg att NMR tycker att Hitler och Breivik var bra människor, att de inte ser något fel i att mörda folk pga etnicitet, och att de vill avskaffa det demokratiska systemet i Sverige. De är inget parti eller organisation bland alla andra; de är terrorister och bör ses som det också.

Har du någon källa eller länk på det där eller är det dina fria fantasier?
Citera
2018-07-11, 10:38
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Det enda jag tror på av det du påstår nu är att det finns NMRare som försvarar Hitler och Breivik. För övrigt tror jag du ljuger. Varifrån har du fått det där?

Terrorister. Schyssta anklagelser. NMR är alltså en terroristorganisation? Ring SÄPO! Jag har nämligen donerat dem pengar. Det måste göra mig till medfinansiär av terrorism. Det var värst.

Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Har du någon källa eller länk på det där eller är det dina fria fantasier?
Här finns en länk till en PDF på ämnet, utgiven av SÄPO och BRÅ:
https://web.archive.org/web/20111116...kextremism.pdf
Använd Ctrl/Cmd+F och sök på Svenska Motståndsrörelsen (som senare kom att ändra namn till Nordiska Motståndsrörelsen). Eller är två myndigheter insatta på området inte pålitliga anser ni, kanske är den enda pålitliga källan enligt er nordfront.se?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback