Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-10, 13:44
  #1
Medlem
Galet inslag på workshop så folk aldrig kan glömma... Hjälp & bästa Idéer vinner?

Som rubriken lyder - jag leter efter galet, coolt, häftigt eller stort inslag av något till en tränings-workshop jag ska hålla via gymmet jag är med och driver i kallhäll, Stockholm .

Workshopen är ett ca. 2h träningspass med inslag av löpspåret, strandkanten och ett litet inslag vatten, goodie bags T-shirts osv på plats...

Hur kan jag göra detta till en workshop som aldrig kommer att glömmas bort???

ALLA IDÉER VÄLKOMNA

Bästa idén vinner ett deltagande i sagd workshop värde 350kr som ett tack.

Jag sätter regler nedan (då detta är Flashback)
Regler:
Inget olagligt (nära olagligt funkar ofc)
Inget som ger trauma eller skada på något sätt
Inget som orsakar för stor risk
Det ska komplimentera och ge värde och gärna vara något man ser tillbaka på som - "Jäklar kommer ni ihåg när..."

GO !

Tack på förhand
Citera
2018-07-10, 14:01
  #2
Medlem
Lichtblicks avatar
Bjud på dricka fyll med syra.
Citera
2018-07-10, 14:04
  #3
Medlem
sparvsylts avatar
Springa riktigt, riktigt fort! Lattjo!
Citera
2018-07-11, 07:57
  #4
Medlem
Run3s avatar
Alla älskar bänkpress. Kör ett riktigt fett pass med 10 arbetssets. Kör drop sets på slutet och super sets med smalbänk. Kommer bli magisk eufori hos deltagarna.
Citera
2018-07-11, 08:29
  #5
Medlem
HaveFuns avatar
Kör ett skivstångspass på strandkanten, Superet med att springa till gymmet och köra latsdrag.
Citera
2018-07-11, 15:49
  #6
Medlem
Grymma svar hittills...


Jag tycker själv dem bästa workshopsen jag varit på är när dem kännas riktigt tajjta, alltså man är helt omhändertagen av ledaren/ ledarna och tiden bara flyger.

Tanken är att dem ska ner till strandkanten och att vi färdigpreppat där allt med stockar, vikter & speakers med generator som tuggar..

Vad säger ni som kanske hängt mycket på workshops / hålla själva?
Citera
2018-07-11, 15:54
  #7
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Du säger att det är vid strandkanten. Kanske något sånt här, det lär ingen glömma bort.

https://www.youtube.com/watch?v=aiE58Ri5axQ
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback