Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-16, 12:49
  #145
Medlem
Lunkan99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kornelinus
Att Bruno inte är Guds bästa barn känner väl de allra flesta till men undrar vad som fick P.rttilampi att göra detta. Han har inte förekommit i brottsregistret de senaste 8 åren efter vad jag har förstått och nu misstänkt för ett så här pass allvarligt och grovt brott.

Ingen aning vem denna Pirttilampi är men en snabbkoll visar att han bor på Torsö som inte är ett getto för socialgrupp 3.

Vad var "Henka" anklagad för tro? En sketen knarkskuld på ett par tusen?
Citera
2018-07-16, 13:44
  #146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan99
Ingen aning vem denna Pirttilampi är men en snabbkoll visar att han bor på Torsö som inte är ett getto för socialgrupp 3.

Vad var "Henka" anklagad för tro? En sketen knarkskuld på ett par tusen?

Nä, han har massor på sig, får återkomma om vad.
Citera
2018-07-18, 11:41
  #147
Medlem
Nu är det identifierar som henka står på Expressen
Citera
2018-07-18, 13:41
  #148
Medlem
blood_ins avatar
Jädra låsning några av er har på just Tidaholmsanstalten? Varför? Jobbar ni där?
Dom lär väl hamna på klass 1 nånstans men kan lika gärna bli Saltvik. Låter ytterst olämpligt att B*uno skulle sitta på Tidaholm med tanke på att han bor i området och har suttit mycket där innan.
Citera
2018-07-18, 15:38
  #149
Medlem
Kriitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikasi
Nä, han har massor på sig, får återkomma om vad.

Berätta gärna, vet att H3nka var offret i ett knivdrama i Skara för något år sedan, och förstod på många att dom gärna sett att han skulle strykt med. Vad har denna man gjort för att alla ska hata honom och önska livet ur han.
Citera
2018-07-18, 19:17
  #150
Medlem
Full.Av.Skits avatar
Mycket bra gjort av Bruno! Nu är det två stycken kvar. Dom här två gör bäst i att lägga benen på ryggen och dra!
Citera
2018-07-18, 19:26
  #151
Medlem
Kriitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Full.Av.Skit
Mycket bra gjort av Bruno! Nu är det två stycken kvar. Dom här två gör bäst i att lägga benen på ryggen och dra!

Vilka? Berätta gärna om du vet vad det här handlar om
Citera
2018-07-19, 16:55
  #152
Medlem
Finns inget intressant att berätta om Henka.
En småkriminell som valde bort ett liv med jobb och familj.
Han härjade rund i Skaraborg, manipulerade och hotade folk.
Drog sig inte för att misshandla folk oavsett om män eller kvinnor.
Mycket droger och piller som tog bort alla spärrar.
Ett bortkastat liv helt enkelt.
Men jag hoppas att de som mördade honom får sitt straff.
Citera
2018-07-20, 08:56
  #153
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burobengen
Låter ju som en kopia av Bruno då?

Jag tycker verkligen inte du ska jämföra Bruno med henka!!! De är inga kopior. Lägg ner. Bruno är jävligt bra! Beror nog på hur man är själv som person. Är man en idiot som du verkar vara inte konstigt att du inte är omtyckt av folk. Så jävla kass.
Citera
2018-07-21, 16:17
  #154
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymus55555
Jag tycker verkligen inte du ska jämföra Bruno med henka!!! De är inga kopior. Lägg ner. Bruno är jävligt bra! Beror nog på hur man är själv som person. Är man en idiot som du verkar vara inte konstigt att du inte är omtyckt av folk. Så jävla kass.
Du har en skev definition av en bra människa. En vän till mig såg en pistol ligga i förarsätet när han var 7 år, sen har han misshandlat sönder Henke och matat honom med tjack sen väldigt unga år samt tränat sitt eget kött och blod att ha ihjäl folk från tidig ålder. Jag har inte en aning om hur finnen från Skara är men råkar man säga fel sak till Bruno blir man kidnappad eller hamnar i en brunn. Henke var så tjackad hela tiden att han i mellanstadiet fick sitta i ett ljudisolerat rum och spela trummor mer eller mindre hela dagarna. Om du hade en aning om hur han behandlat sina barn under uppväxten hade du inte tyckt det. När det kommer till drogaffärer och man sköter sig är han säkert jättebra men den gubben är definitionen av ett monster i mina ögon.
Citera
2018-07-22, 14:36
  #155
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KITTENMITTONS
Du har en skev definition av en bra människa. En vän till mig såg en pistol ligga i förarsätet när han var 7 år, sen har han misshandlat sönder Henke och matat honom med tjack sen väldigt unga år samt tränat sitt eget kött och blod att ha ihjäl folk från tidig ålder. Jag har inte en aning om hur finnen från Skara är men råkar man säga fel sak till Bruno blir man kidnappad eller hamnar i en brunn. Henke var så tjackad hela tiden att han i mellanstadiet fick sitta i ett ljudisolerat rum och spela trummor mer eller mindre hela dagarna. Om du hade en aning om hur han behandlat sina barn under uppväxten hade du inte tyckt det. När det kommer till drogaffärer och man sköter sig är han säkert jättebra men den gubben är definitionen av ett monster i mina ögon.

När du skriver Henke, är det då Brunos son du syftar på? Brottsoffret i detta fall kallas ju också för Henke så jag trodde först att det var honom du menade.
Citera
2018-07-22, 15:31
  #156
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kornelinus
När du skriver Henke, är det då Brunos son du syftar på? Brottsoffret i detta fall kallas ju också för Henke så jag trodde först att det var honom du menade.
Henkes son ja, BO heter Henka
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback