Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-07-14, 19:00
  #37
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Skulle rekommendera dig att prata lite med invandrare innan du drar en massa förvirrade slutsatser ur din ignorans om dem.

Titta på röstningssiffrorna från val till val, så kan du få dig en spännande aha-upplevelse. Du kan i realtid se hur SD-röstarna blir fler, så snart som ett tidigare isolerat område träffas av massinvandringsvågen.

Vad säger det dig om hur nyttigt det är att prata med fler invandrare? De mest världsfrånvända massinvandringsförespråkare jag känner, har knappt ens ett adoptivbarn från Korea som vän. Det är samma sak i sarkasmerna om t ex Aftonbladet och ETC:s knallvita redaktioner. Alla extremister vill genomleva sin vita skuld tillsammans med andra vita, och någon annan ska betala.

https://pbs.twimg.com/media/DWy5rjxWkAACdtR.jpg:large
Citera
2018-07-14, 22:50
  #38
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Titta på röstningssiffrorna från val till val, så kan du få dig en spännande aha-upplevelse. Du kan i realtid se hur SD-röstarna blir fler, så snart som ett tidigare isolerat område träffas av massinvandringsvågen.

Vad säger det dig om hur nyttigt det är att prata med fler invandrare? De mest världsfrånvända massinvandringsförespråkare jag känner, har knappt ens ett adoptivbarn från Korea som vän. Det är samma sak i sarkasmerna om t ex Aftonbladet och ETC:s knallvita redaktioner. Alla extremister vill genomleva sin vita skuld tillsammans med andra vita, och någon annan ska betala.

https://pbs.twimg.com/media/DWy5rjxWkAACdtR.jpg:large

Bla bla bla bla. Börjar den inte bli repig snart, den där gamla skivan?

Ungefär hälften av mina vänner (eller fler, om man räknar vänner om befinner sig utomlands), har utländsk härkomst. Min fru har utländsk härkomst. Mina barn är blandbarn (och naturligtvis födda utomlands). Min bästa vän är adopterad från just Korea och så svensk man kan bli. Och jag trivs jättebra med såväl syrier, syrianer, chilenare, bantu, khmer, fransmän, amerikaner som norrmän. T.o.m finnar går jättebra.

Du däremot, verkar ha problem med allehanda människor. Inklusive dig själv. Vad säger det dig?
Citera
2018-07-17, 21:29
  #39
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Bla bla bla bla. Börjar den inte bli repig snart, den där gamla skivan?

Ungefär hälften av mina vänner (eller fler, om man räknar vänner om befinner sig utomlands), har utländsk härkomst. Min fru har utländsk härkomst. Mina barn är blandbarn (och naturligtvis födda utomlands). Min bästa vän är adopterad från just Korea och så svensk man kan bli. Och jag trivs jättebra med såväl syrier, syrianer, chilenare, bantu, khmer, fransmän, amerikaner som norrmän. T.o.m finnar går jättebra.

Du däremot, verkar ha problem med allehanda människor. Inklusive dig själv. Vad säger det dig?

OK, du bemöter mina kalla fakta med dina känslor om hur det borde vara, och lite osakliga anklagelser. Om du ska göra skäl för dina pengar, så får du skärpa dina argument.
Citera
2018-07-17, 21:42
  #40
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Bla bla bla bla. Börjar den inte bli repig snart, den där gamla skivan?

Ungefär hälften av mina vänner (eller fler, om man räknar vänner om befinner sig utomlands), har utländsk härkomst. Min fru har utländsk härkomst. Mina barn är blandbarn (och naturligtvis födda utomlands). Min bästa vän är adopterad från just Korea och så svensk man kan bli. Och jag trivs jättebra med såväl syrier, syrianer, chilenare, bantu, khmer, fransmän, amerikaner som norrmän. T.o.m finnar går jättebra.

Du däremot, verkar ha problem med allehanda människor. Inklusive dig själv. Vad säger det dig?

Att du är en rotlös, duktig globalistlakej med smutsbruna blandbarn tar jag för givet. Som tur är vill inte majoriteten av världens befolkningar vara som du.

När vi har släktträffar är det vitt och lugnt. Vi slipper grobianer som knivhugger.
Citera
2018-07-18, 00:07
  #41
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Att du är en rotlös, duktig globalistlakej med smutsbruna blandbarn tar jag för givet. Som tur är vill inte majoriteten av världens befolkningar vara som du.

När vi har släktträffar är det vitt och lugnt. Vi slipper grobianer som knivhugger.

Ah, denna kärlek! Du låter ju som en verkligt hel människa, Hihi. Det låter ju dessutom som att ni har jättekul på era släktträffar. Jag är glad för din skull.
Citera
2018-07-18, 00:08
  #42
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
OK, du bemöter mina kalla fakta med dina känslor om hur det borde vara, och lite osakliga anklagelser. Om du ska göra skäl för dina pengar, så får du skärpa dina argument.

"kalla fakta" Den var nästan rolig.
Citera
2018-07-18, 04:35
  #43
Medlem
Pungsvings avatar
Skulle inte förvåna mig om muslimer lånar barn av varandra när det är dags att dra till soc och casha in.
Citera
2018-07-18, 06:41
  #44
Medlem
TraXzmans avatar
Allt som har villkorslöst krav och bidragsregn -och fjäskande på lyxprylar och egendom samt bostad är ett rykte som har såklart spridigt sig till varje hydda i afrika och grotta i mellanöstern om "mumma och birdie nam nam" är besannat sant med 100% fakta genom decennier. Välkommen skyltet lyser som en hollywood sign som kan ses från rymden

Och Sveriges stat och organisationer som är tillsatt för att sköta detta, har gjort uselt arbete att förvalta ekonomi, planering och handledning innan och efter till invandrare på krav och förutsättningar till ordning och reda. S och M regering avspeglar inte alls folkets krav alls på hur invandringen ska fungera och till vilken mängd och till vilken kostnad.
Dom är misslyckade losers S och M angående det jobbet med den migrations-planen och det kan dom alldrig reparera för att återfå förtroende för igen att sköta planera och praktisera

Sjukövern erkänner tom att "dom misslyckats" i flera uttalanden i migration och integrationspolitiken men endå fortsätter de bita sig i svansen samtidigt som dom tisslar och tasslar och dunkar folk bakom ryggen och fäller krok ben för dem som betalar skatt för skiittnn!
__________________
Senast redigerad av TraXzman 2018-07-18 kl. 06:43.
Citera
2018-07-18, 14:20
  #45
Medlem
GenesisPs avatar
Ett problem är ju att alla invandrare i Sverige ska ges en relativt lyxig minimistandard. Har man inte generöst boende och internet, TV, gymkort, mobil, etc. utmålar media och aktivistgrupper det som att man lever i en omänsklig tillvaro. I och med att Sverige i välfärdssamhället har en hög levnadsstandard även för de mest misslyckade individer i samhället utvecklar det sig till ett strukturellt samhällsproblem och orättvisa när eliten medvetet öppnar portarna för främmande människor från länder där misslyckade och inkompatibla individer hittas i mycket större utsträckning.

Asylrättens existensberättigande skulle kunna bygga på att äkta flyktingar enbart ges det mest basala och donationer från frivilligt hjälpande.
Citera
2018-07-18, 19:53
  #46
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
"kalla fakta" Den var nästan rolig.

Valresultatet är kalla fakta, och du är en imbecill.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback