Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-28, 13:34
  #757
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strugatski
Det finns inget sammanhängande att kommentera i ditt så kallade svar. Men visst, jag har nog glömt bort ett och annat. Den här skittråden i synnerhet och SD-gnäll i allmänhet har väldigt låg prioritet i sommarvärmen.

Jag har förklarat det tramsiga i att bry sig om vad folkvaldas partners har för bilar på ett antal olika sätt. Hade du inte redan hatat MP hade du förstått. Ha så kul med fradgatuggandet.
Och där kom SD in igen helt utan anledning, du har inte förklarat någonting eftersom du inte har några argument att komma med annat än att ta till SD så fort det kniper.
Det som är tramsigt i dagens Sverige är när folk som du ska ge sig in och försöka vara duktiga när de ger sig in i debatter utan att ha någonting att komma med annat än SD och rasist osv som motargument.
Och hurvida jag hatar MP eller inte har du inte en enda djävla aning om ännu en fantasi och icke argument.

Men du har rätt i en sak tråden har låg prioritet i sommarvärmen, dock tycks det ju som att du ändå prioriterar den ganska högt sett till antalet inlägg och hur många som är gjorda i just när det är som varmast, är det någon som tuggar fradga så är det ju du döm inte andra efter dig själv.
__________________
Senast redigerad av clanton 2018-07-28 kl. 13:39.
Citera
2019-02-11, 13:36
  #758
Medlem
BlueBerryBerrys avatar
Hon den jävla subban vill höja skatten på drivmedel dubbelmoral.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/l...cial-dimension
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback