Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-07-27, 22:25
  #13
Avstängd
SNIPER.RIFLEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliwood
Då, om någon gång, är väl risken för hjärtattack störst? När man inte får den tillräckliga dosen för att hålla uppe det psyke man har. Ge mig en artikel som beskriver hur någon har dött av att vara för speedad, eller för nedrökt för den delen.



Hjälper mot vad? Inbillade poliser, små spindlar eller surrandet i huvudet?
Jag vet inte riktigt vad jag snackade om där haha jag var helt borta.
Citera
2018-07-28, 00:15
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SNIPER.RIFLE
Jag vet inte riktigt vad jag snackade om där haha jag var helt borta.

No matter? Jag vet inte om det är dag eller natt, men jag tror att det var du som startade tråden.
Citera
2018-07-28, 00:25
  #15
Avstängd
SNIPER.RIFLEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarIngaKompisar
No matter? Jag vet inte om det är dag eller natt, men jag tror att det var du som startade tråden.
Ja det var jag som startade tråden för länge sen? Eller vad menar du?
Citera
2018-08-12, 03:09
  #16
Medlem
The-Overminds avatar
Jag skulle satsa på valium och inte inta mer, du verkar vara ovan med tjackhallisar och det är ju onödigt att pusha psyket. Skulle dock gissa på att du år en ganska bra bit ifrån en redig psykos men att nojja kan vara nog så otrevligt. Försök få i dig något att äta o hitta på något att göra tex: Läs en bok, spela dator, jonglera w/e. Det kommer gå över
Citera
2018-08-12, 11:08
  #17
Medlem
youarenothings avatar
Skit i benso. Allt från big pharma ska du undvika.

mat, vatten och Rök en gås helst lite bruning!
Citera
2018-08-13, 00:24
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youarenothing
Skit i benso. Allt från big pharma ska du undvika.

mat, vatten och Rök en gås helst lite bruning!

Håller med dig, men i detta fall där han hallucinerar och nojjar så är inte cannabis den smartaste rekommendationen. Det kan funka och funkar för vissa, men ingen känner TS och har ingen aning om hur han reagerar på det, oftare än sällan hade det spätt på allt negativt. De personer jag känner som blir lugn på röka efter tjacknojja eller liknande, är de som rökt länge och i princip dagligen.
Citera
2018-09-23, 16:54
  #19
Medlem
Äh de är lungt. Jag träffa gandi efter varit igång ett par dagar på tjack. Kollat på kalleanka i väggen och annat cp. Sov och ta de chill droger kan skruva med ens psyke och kom ihåg det, det är biverkningar. att stressa upp sig är det som fuckar upp en totalt i slutändan. Och såklart långvarigt bruk kommer ju pajja en tillslut också. Lägg ner såppan ochbta del av livet, världen är förbannat vacker och intressant
Citera
2018-10-09, 12:06
  #20
Medlem
svar ja, man kan få psykos på tjacket äcklig det där bara om du frågar mig.
Hade själv liknande trubbel men såg "virvrall" i synfältet, aina stod utanför dörren till lägenhet men byggdammsugare och gasade lägenhet så jag skulle somna, viskningar hela tiden om dom skulle gå in eller inte.
bara matade med tabletter till slut så jag slockna, aldrig rört tjack sen dess eller uppåtdroger överhuvudtaget ussch!
Citera
2018-10-09, 17:06
  #21
Medlem
Krickerts avatar
*RISK för psykos.
Citera
2018-10-11, 18:29
  #22
Medlem
snuptiks avatar
Fint att ni tipsar honom såhär månader i efterhand men jag misstänker att TS klarat av sitt bekymmer vid det här laget. Vill bara flika in att jag inte skulle rekommendera någon att ta en joggingrunda efter att ha inmundigat en större mängd amfetamin under en tid. Någon i tråden nämde dödsfall på tjack. Tom Simpsons hjärtinfarkt under Tour de France tros delvis ha orsakats av amfetaminet och alkoholen han intog samtidigt som han var utmattad och diarrédrabbad. Nu är ju inte ett varv runt kvarteret riktigt en etapp i TdF. Samtidigt saknar antagligen den svenska standardhobbytjackbrukaren konditionen av en elitcyklist. Att dygna och skyffla i sig tjack tär på hjärtat, den saken är säker. Jag tycker att en lagom promenad för att få igång blodcirkulationen räcker mer än väl ifall psyket tillåter. Men överansträng er inte.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback