Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-07-08, 15:56
  #1
Avstängd
SNIPER.RIFLEs avatar
Hej jag har tagit mycket tjack fast jag skulle sluta men nu är det som det är...

Och d de att jag var ute och jag börjar inbilla mig saker jag såg små prickar på marken och trodde det var spindlar så jag gick sen så hörde jag ett surrande ljud så jag sprang för jag trodde det var en geting... o jag tog typ kanske ungefär typ 500mg? Oral. och de är nog jättefarligt för hjärtat o så men jag kan fixa valium hjälper dem???

Och är det kanske risk att jag håller på att få psykos för jag tror att polisen är efter mig fast de kanske inte är så?!!

Och det surrar hela tiden särskilt i vardagsrummet o köket och fan vad konstigt de känns tror ni att det är psykos???

Jag sov dålig inatt så kanske det är därför jag blir konstig av tjacket???

Bör jag fixa valium för att hjälpa om det ens hjälper fast det kasnke det inte gör fast tror ni det kommer kanske att hjälpa att inte få psykos???

Snälla hjälp mig!
Citera
2018-07-08, 16:26
  #2
Medlem
Du behöber bara vila ku mannen, ta inget mer tjack på ett par veckor kör benzo nu om du har sen ät lite pizza drick mkt vatten sen sov länge
__________________
Senast redigerad av Troendemann 2018-07-08 kl. 16:28.
Citera
2018-07-08, 16:31
  #3
Medlem
SYSTEMexes avatar
Ät bra mat, drick, ut och spring, sov, undvik droger.
Citera
2018-07-08, 16:42
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SYSTEMexe
Ät bra mat, drick, ut och spring, sov, undvik droger.

Han ska inte ut o springa nu han behöver vila kroppen sova så snart som möjligt
Citera
2018-07-08, 16:51
  #5
Medlem
SYSTEMexes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troendemann
Han ska inte ut o springa nu han behöver vila kroppen sova så snart som möjligt

Självklart, men det brukar va jävla svårt att sova när kroppen har mycket energi och hjärnan är helt slut. Att sitta instängd i en lägenhet hjälper inte mig iaf. Jag kan bara tala för mig själv men när jag tar en springtur eller promenad känns det som att den fysiska tröttheten kommer på samma nivå som den psykiska. Endorfiner osv gör också tillståndet drägligare

Nu snackar vi inga marathon utan en 5-15 minuters springtur runt kvartet
Citera
2018-07-08, 18:42
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SNIPER.RIFLE
Hej jag har tagit mycket tjack fast jag skulle sluta men nu är det som det är...

Och d de att jag var ute och jag börjar inbilla mig saker jag såg små prickar på marken och trodde det var spindlar så jag gick sen så hörde jag ett surrande ljud så jag sprang för jag trodde det var en geting... o jag tog typ kanske ungefär typ 500mg? Oral. och de är nog jättefarligt för hjärtat o så men jag kan fixa valium hjälper dem???

Och är det kanske risk att jag håller på att få psykos för jag tror att polisen är efter mig fast de kanske inte är så?!!

Och det surrar hela tiden särskilt i vardagsrummet o köket och fan vad konstigt de känns tror ni att det är psykos???

Jag sov dålig inatt så kanske det är därför jag blir konstig av tjacket???

Bör jag fixa valium för att hjälpa om det ens hjälper fast det kasnke det inte gör fast tror ni det kommer kanske att hjälpa att inte få psykos???

Snälla hjälp mig!

JAAA! Hämta några Vallar, käka mat (Och drick Vatten!) sen lägg dig o sov! Bara klassisk tjack-nojja du upplever, sov så blir de bra ska du se!
Citera
2018-07-26, 20:08
  #7
Medlem
Bluepants avatar
Japp. Mat, vatten, vitaminer, lite benso och sen sov. Var inte vaken för länge.
Citera
2018-07-26, 21:03
  #8
Medlem
spyhinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluepant
Japp. Mat, vatten, vitaminer, lite benso och sen sov. Var inte vaken för länge.

Konstigt att ingen föreslagit en cold turkey och att TS slutar knarka tvärt utan mediciner. Det brukar ju annars vara rätt poppis i trådar som handlar om alkohol och benso. Men det är klart för det är väl skillnad på tjackpundare och pillertrillare/alkisar antar jag. Same shit om du frågar mig!
Citera
2018-07-26, 21:06
  #9
Medlem
boobacars avatar
Kanske inte läge men säger det ändå, aldrig mått så bra som när jag slutade med tjacket. Satsa på att sluta helt! Du kommer ha rent helvete med rastlöshet och allt känns grått, men hellre det än att behöva bli en totalt förstörd 12-stegare senare i ditt liv
Citera
2018-07-27, 15:19
  #10
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spyhink
Konstigt att ingen föreslagit en cold turkey och att TS slutar knarka tvärt utan mediciner. Det brukar ju annars vara rätt poppis i trådar som handlar om alkohol och benso. Men det är klart för det är väl skillnad på tjackpundare och pillertrillare/alkisar antar jag. Same shit om du frågar mig!

Cold turkey är ett värdelöst tips. SÄRSKILT för alkohol/benso. Och det är verkligen inte "same shit" på något sätt överhuvudtaget. Benso och tjack är väl snarare totala motsatser till varandra.

Men nu är ju ts heller inte beroende av benso, så då är det ju enbart till hjälp. Ifall han behöver varva ner från att ha tagit lite mycket tjack och sovit lite för lite.
Citera
2018-07-27, 16:42
  #11
Medlem
spyhinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluepant
Cold turkey är ett värdelöst tips. SÄRSKILT för alkohol/benso.

Går du in på drog/rehab trådar här på forumet där folk som supit loss rejält eller hållt på med benso under en längre tid så får de garanterat rådet av någon idiot om cold turkey och ett glas varm mjölk för att sova på och bädda ner sig framför tv:n med netflix.
Citera
2018-07-27, 18:55
  #12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av spyhink
Konstigt att ingen föreslagit en cold turkey och att TS slutar knarka tvärt utan mediciner. Det brukar ju annars vara rätt poppis i trådar som handlar om alkohol och benso. Men det är klart för det är väl skillnad på tjackpundare och pillertrillare/alkisar antar jag. Same shit om du frågar mig!

Då, om någon gång, är väl risken för hjärtattack störst? När man inte får den tillräckliga dosen för att hålla uppe det psyke man har. Ge mig en artikel som beskriver hur någon har dött av att vara för speedad, eller för nedrökt för den delen.

Citat:
Ursprungligen postat av SNIPER.RIFLE
Och det var så att jag var ute och jag börjar inbilla mig saker jag såg små prickar på marken och trodde det var spindlar så jag gick sen så hörde jag ett surrande ljud så jag sprang för jag trodde det var en geting... o jag tog typ kanske ungefär typ 500mg? Oral. och de är nog jättefarligt för hjärtat o så men jag kan fixa valium hjälper dem???

Hjälper mot vad? Inbillade poliser, små spindlar eller surrandet i huvudet?
__________________
Senast redigerad av Eliwood 2018-07-27 kl. 19:04.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback