Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-08, 14:04
  #1
Medlem
Precis som rubriken antyder är jag intresserad av folk med erfarenheter kring detta. Jag är medveten om dess biverkningar osv men jag tycker det låter som ett intressant alternativ till front på d-bollar, ”bara” dubbelstick, oxar osv osv... Delvis pga bra priser i detta nu och den dramatiska effekten. I mitt fall ligger lång kur för dörren med cypionate/deca. Eventuellt annat med. Någon som gjort liknande?
Citera
2018-07-10, 22:21
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insanelyabnormal
Precis som rubriken antyder är jag intresserad av folk med erfarenheter kring detta. Jag är medveten om dess biverkningar osv men jag tycker det låter som ett intressant alternativ till front på d-bollar, ”bara” dubbelstick, oxar osv osv... Delvis pga bra priser i detta nu och den dramatiska effekten. I mitt fall ligger lång kur för dörren med cypionate/deca. Eventuellt annat med. Någon som gjort liknande?


varför ska du fronta susp? det är ju inne i blodet dirr...

förklara ditt tänk och ditt argument vad det skulle göra för nytta?
Citera
2018-07-10, 23:38
  #3
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insanelyabnormal
Precis som rubriken antyder är jag intresserad av folk med erfarenheter kring detta. Jag är medveten om dess biverkningar osv men jag tycker det låter som ett intressant alternativ till front på d-bollar, ”bara” dubbelstick, oxar osv osv... Delvis pga bra priser i detta nu och den dramatiska effekten. I mitt fall ligger lång kur för dörren med cypionate/deca. Eventuellt annat med. Någon som gjort liknande?

Du har nog missuppfattat meningen med frontning. Du lär ju inte snabbare komma upp i jämna nivåer för att du lägger till susp i början. Förmodligen gissar jag att du rent av får sämre resultat inne i kuren också efter det.
Citera
2018-07-11, 14:06
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
varför ska du fronta susp? det är ju inne i blodet dirr...

förklara ditt tänk och ditt argument vad det skulle göra för nytta?

Tanken var att få ut mer av tiden innan cypionaten kickar in (jag har 60 ampuller som jag tänkte få användning av).
Citera
2018-07-11, 14:12
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Du har nog missuppfattat meningen med frontning. Du lär ju inte snabbare komma upp i jämna nivåer för att du lägger till susp i början. Förmodligen gissar jag att du rent av får sämre resultat inne i kuren också efter det.

Nej det stämmer säkert att jag inte gör. Så mera "traditionell" front får det bli (har 60 ampuller jag tänkte göra något av). Finns det något annat mera användbart ställe att stoppa in dom under kur? Kan ju köra på dem som bas vid annat tillfälle i värsta fall. Tack för svar!
Citera
2018-07-11, 18:33
  #6
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insanelyabnormal
Nej det stämmer säkert att jag inte gör. Så mera "traditionell" front får det bli (har 60 ampuller jag tänkte göra något av). Finns det något annat mera användbart ställe att stoppa in dom under kur? Kan ju köra på dem som bas vid annat tillfälle i värsta fall. Tack för svar!

Om du bara vill bli av med dem kan du ju köra dem 60 dagar inne i mitten av kuren annars. Men att börja högt och sänka mitt i kuren hade inte jag gjort, i så fall tvärtom.
Citera
2018-07-11, 21:45
  #7
Medlem
Roidberts avatar
Det låter som en bra idé faktiskt. Helt klart sundare än att köra på orala steroider. Tycker att du ska testa och berätta om din erfarenhet sedan . Har själv lite Suspension liggandes som jag inte har fått användning för.
Citera
2018-07-11, 22:14
  #8
Medlem
lyssna på roidbert, han kan sin grejj

nej ska du använda upp dom så kör du dom på slutet, då kan du gå över på PCT direkt dessutom om PCT är planen

håller med headofboo
Citera
2018-07-12, 07:45
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
lyssna på roidbert, han kan sin grejj

nej ska du använda upp dom så kör du dom på slutet, då kan du gå över på PCT direkt dessutom om PCT är planen

håller med headofboo

Låter vettigt! Japp pct blir det. Sen riktigt hur länge allt blir är lite oklart just nu. Men det blir en lång variant.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback