Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-10-01, 13:38
  #13
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardstekt
Alla sådana här saker är naturligtvis idiotiskt. Oavsett om det är bars eller glass.

Vare sig bars eller protein glass är nyttigt eller vettiga kalorier. Ät en riktigt god glass eller riktigt god chokladkaka. Istället för 3st halvljumna tränings-snacks.

Att det lanseras som nyttigt stör mig inte så mycket. Om det säljer mycket så blir det ju kvar och det känner jag är önskvärt. Det är synd bara att det inte går hem att sälja det för vad det är, sockersnål glass. Att sätta i sig en "riktigt god glass" om man inte äter socker till vardags funkar inte. Det blir bara slisk och man kräks. Folk är för vana vid att det ska gnissla socker mellan tänderna för att det ska vara gott.

Urk.
Citera
2018-10-03, 12:58
  #14
Medlem
PaperHouses avatar
proteinvågen är sjukt äcklig, man ser på människor speciellt tjejer som ser helt "svullna" ut i ansiktet för de bara äter protein- kosttillskott fyllda med sötningsmedel
Citera
2018-10-10, 16:53
  #15
Medlem
SkorpiOrms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaperHouse
proteinvågen är sjukt äcklig, man ser på människor speciellt tjejer som ser helt "svullna" ut i ansiktet för de bara äter protein- kosttillskott fyllda med sötningsmedel

Sprid inte misinformation, tack.
Citera
2018-11-04, 00:17
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaperHouse
proteinvågen är sjukt äcklig, man ser på människor speciellt tjejer som ser helt "svullna" ut i ansiktet för de bara äter protein- kosttillskott fyllda med sötningsmedel
Sjukaste jag hört.. Tror du syftar på kortisonglass! Mums!


Förövrigt testat Breyers nu... Riktigt imponerad. Jag med rätt bra ekonomi kan äta en sån bunke om dagen (inga problem) och ändå enkelt behålla figuren!


Äter bara för njutningens skull. Hade kunnat få vara 100% kolhydrater förutsatt att det var mindre än 300kcal (hälften av vanlig glass) som idag...
Citera
2018-11-04, 12:01
  #17
Medlem
Älskar proteinglass, dock så är det nog bara för att får mig att känna mig nyttig och inte för att jag tränar egentligen :P
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback