Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-07, 16:31
  #1
Medlem
http://www.friatider.se/postnord-slu...lm-f-r-farligt
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sk...era-paket-till

Post Nord slutar alltså dela ut paket i vissa delar av staden för de anses vara så farliga att det skulle bryta mot arbetsmiljöansvaret att låta personalen arbeta där.

Som svensk bryr jag mig inte nämnvärt men kan vara intressant och veta hur hårt Sverige har misslyckats med invandringen även om de flesta här på Flashan redan är frälsta.



Alltså med handen på hjärtat.. Vilka yrken kan en svensk ta i vårt land utan att behöva ett överfallslarm? Kommer det ens gå att ha en funktionell nation kvar inne nästa decennium 2020-talet..?
Citera
2018-07-07, 16:34
  #2
Medlem
PRBLMSs avatar
Tror inte någon lär märka någon skillnad där, postnord är ju alltid så sega

Men det löser inga problem, som att ändra namn från "utvecklingsstörning" till "intellektuellt funktionsnedsättning". Problemet i grunden är något annat.
Citera
2018-07-07, 16:41
  #3
Medlem
Myhr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Alltså med handen på hjärtat.. Vilka yrken kan en svensk ta i vårt land utan att behöva ett överfallslarm? Kommer det ens gå att ha en funktionell nation kvar inne nästa decennium 2020-talet..?

Måste ju erkänna att man har ett problem först och inse att man kan inte vandra genom ett folkhav utan att trampa några på tårna.
Citera
2018-07-07, 17:00
  #4
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myhr1
Måste ju erkänna att man har ett problem först och inse att man kan inte vandra genom ett folkhav utan att trampa några på tårna.
Korrekt. Definierar man inte vad problemet består av finns ju inte heller någon lösning.
Man skulle kunna säga att PostNord drivs på likasätt som Sverige AB.
Citera
2018-07-07, 17:02
  #5
Medlem
Banangurkazzs avatar
Helt rätt av PostNord att agera så, hoppas fler tar efter.
Citera
2018-07-07, 17:17
  #6
Avstängd
Mad monks avatar
Men enligt msm finns det ju inga no-go zoner.
Citera
2018-07-07, 17:41
  #7
Medlem
Denoms avatar
Vad har de för underlag i sin bedömning? Inte märkligt i sig så det är inte så att jag ifrågasätter det hela, tänker mest på om det är postanställda som blivit hotade/rånade.
Citera
2018-07-07, 17:48
  #8
Medlem
MrBulldoggs avatar
Att anfalla brevbäraren har väl alltid varit ett kärt, helsvenskt folknöje?
Citera
2018-07-07, 17:49
  #9
Medlem
Varangians avatar
Det är väl rätt självklart att PostNord inte levererar till Somalia, Syrien eller Irak.
Citera
2018-07-07, 18:18
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varangian
Det är väl rätt självklart att PostNord inte levererar till Somalia, Syrien eller Irak.

Områdena har ju blivit något av anti-svenska kolonier på svensk mark så i viss mån är din kommentar rationell.
Citera
2018-07-07, 18:19
  #11
Medlem
Varangians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Områdena har ju blivit något av anti-svenska kolonier på svensk mark så i viss mån är din kommentar rationell.

Javisst, jag är för en kolonial befrielsekamp.

Det är jag, Mandela och farbror Ho.
Citera
2018-07-07, 18:45
  #12
Medlem
fskers avatar
Med tanke på deras tidigare nära samarbete så kanske Socialdemokraterna kan låta Muslimska brödraskapet kan ta över postutdelningen i dessa områden!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback