Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-07-31, 15:25
  #13
Medlem
Jag skulle inte köpa någonting direkt från Kina, och absolut ingen lösfitta. De har inte samma krav på att vara giftfria som här i EU. Istället skulle jag hellre satsa några hundralappar extra på att köpa från en seriös svensk butik. Då vet man vad man får, och det är garanterat både ofarligt och diskreta paket. Själv föredrar jag Andromedas Lust.
Citera
2018-08-07, 18:51
  #14
Medlem
Kernelpanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nsfwduude
Har funderat ett tag på om man ska köpa en lösfitta bara för att testa och har kollat runt lite på wish, det finns flera olika lösfittor för under 50 spänn!? Jag antar ju redan där att kvaliten kommer inte vara den bästa. Men vad har man att förlora på 50 kr?
ska även tillägga att jag bor hemma hos mina föräldrar och bör då ha diskret leverans. Är det någon som har beställt lösfittor från wish som kan berätta lite om era upplevelser?
För 50 kr får du nog ingen kvalitétsvagina. Då är det bättre att be mamma om en hjälpande hand när lusten pockar på. Alternativt gå upp i pris och köpa en riktig Fleshlight :-)
Citera
2018-09-07, 17:05
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kernelpanic
Då är det bättre att be mamma om en hjälpande hand när lusten pockar på.
Kan jag få numret till din mamma då
Citera
2018-09-07, 22:53
  #16
Medlem
Onan-erarens avatar
Köp vinylhandskar å lite babyolja det är nice att leka med.
Citera
2018-09-08, 08:40
  #17
Medlem
Väntar ivrigt på en recension
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback