Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-07, 00:36
  #1
Medlem
Hej hej!
Jag tänkte ta syra med några vänner om några dagar men har åkt på halsfluss ätit penicillin två dagar och mår redan mycket mycket bättre men måste ändå gå klart kuren. Äter tikacillin vilket ska vara som Kåvepenin. Är det någon som vet om det är farligt att ta LSD när man äter penicillin eller om de på något sätt kan påverka trippen?
Citera
2018-07-07, 00:44
  #2
Medlem
Drinkycrows avatar
Vad jag vet kan du ta LSD med i princip vad som helst. Rent kroppsligt är det inte farligt att kombinera. Kanske får en skev tripp om du fortfarande är halvsjuk dock
Citera
2018-07-07, 01:55
  #3
Medlem
Driver du mä hela svenska folket? Är det farkigt att ta LSD med antibiotika? DET E JU FÖR SATAN FARLIGT ATT TA LSD ÖVERHUVUDTAGET! Förutom att du kan trippa så du tycker det är en bra idé att tex springa ut i en trafikerad väg på LSD så e ju frågan ganska relevant om antibiotika ställer till det. Jösses, ta du å va hemma å bli helt frisk istället för att chansa på sista trippen någonsin
Citera
2018-07-07, 11:46
  #4
Medlem
Jag har då aldrig fått för mig att springa ut på en väg när jag tagit syra. Och ja att trippa är ju lite meningen hehe.
Citera
2018-07-07, 12:19
  #5
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hicky
Driver du mä hela svenska folket? Är det farkigt att ta LSD med antibiotika? DET E JU FÖR SATAN FARLIGT ATT TA LSD ÖVERHUVUDTAGET! Förutom att du kan trippa så du tycker det är en bra idé att tex springa ut i en trafikerad väg på LSD så e ju frågan ganska relevant om antibiotika ställer till det. Jösses, ta du å va hemma å bli helt frisk istället för att chansa på sista trippen någonsin
Jag har trippat massor av gånger på både klassiska hallucinogener och en del rc-substanser och aldrig fått för mig att springa ut på en väg eller hoppa ut från ett fönster eller nåt annat skitfarligt och skitdumt. Jag känner massor av folk som rört sig i kretsar det experimenteras en hel del med psykedelia och ingen har sett nån tro sig kunna flyga, det är en myt sprungen ur en skev och föråldrad narkotikapolitik.

Sett att folk kan snea på typ datura och salvia men det hör inte till diskussionen då dessa droger inte har något gemensamt med typ LSD eller psilocybin.

Sluta sprida okunskap, såna som du gör droganvändning farligare än vad det hade behövts vara - det värsta är att du säkert tror att du gör något bra.

//tripportreat
__________________
Senast redigerad av Tripportreat 2018-07-07 kl. 12:22.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback