Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-06, 23:58
  #1
Avstängd
Jag känner obekväm ofta på natten p.g.a mycket varme in i lägenhet så är det ok för hälsa eller finns möjligheter att skaffa fläkt som minskar värme på något viss jag vill inte sova på natten medan fönster är öppen vag kan man göra för bästa fläkt på natten ni som vet.
Citera
2018-07-07, 00:02
  #2
Medlem
Köp en vanlig bordsfläkt och ställ en skål med is framför. Detta borde kunna kyla ner din lägenhet snabbt.
Citera
2018-07-07, 00:07
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Spikerman
Köp en vanlig bordsfläkt och ställ en skål med is framför. Detta borde kunna kyla ner din lägenhet snabbt.

vad har du lärd dig ifrån detta. det är ologiskt.
Citera
2018-07-07, 00:17
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brosha
vad har du lärd dig ifrån detta. det är ologiskt.
Vill du inte följa mitt råd behöver du inte. Det finns andra sätta kyla ner dig och din lägenhet t.ex. ta en kalldusch, frysa lakanen eller dra för gardiner och persienner så att inte solen kan värma på.
Citera
2018-07-07, 00:31
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Spikerman
Vill du inte följa mitt råd behöver du inte. Det finns andra sätta kyla ner dig och din lägenhet t.ex. ta en kalldusch, frysa lakanen eller dra för gardiner och persienner så att inte solen kan värma på.
Du pratar som en moderator och kanske du vill att den ska till papperskorgen men du bara skriver jag känner ingen serious i i din kommentar,
Citera
2018-07-07, 00:32
  #6
Medlem
laxen69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brosha
Jag känner obekväm ofta på natten p.g.a mycket varme in i lägenhet så är det ok för hälsa eller finns möjligheter att skaffa fläkt som minskar värme på något viss jag vill inte sova på natten medan fönster är öppen vag kan man göra för bästa fläkt på natten ni som vet.

Googlade i 3 sekunder och hittade denna:
https://www.wattvaktarna.se/elproduk...215_p849287469
Citera
2018-07-07, 00:39
  #7
Medlem
kraftfoders avatar
En vanlig fläkt vispar bara runt luften, har mycket liten kylverkan vid varm väderlek. Så det enda som egentligen gör skillnad är en AC eller en värmepump man kör i AC-läge.
Citera
2018-07-07, 00:47
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av laxen69
Googlade i 3 sekunder och hittade denna:
https://www.wattvaktarna.se/elproduk...215_p849287469


Fuck you!
Citera
2018-07-07, 16:24
  #9
Medlem
PRBLMSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
En vanlig fläkt vispar bara runt luften, har mycket liten kylverkan vid varm väderlek. Så det enda som egentligen gör skillnad är en AC eller en värmepump man kör i AC-läge.


Ska tänka på det när jag köper en
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback