Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-07-09, 21:07
  #49
Medlem
Stormcatchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsknuttt
Jag är så attraherad av en kille på mitt jobb. Och jag blir bara mer o mer attraherad för varje dag, men också frustrerad för att inget händer efter 3v av vad jag uppfattat som flörtande.

Vi jobbar inom samma område men inte samma avdelning, vi utför olika sysslor. Jag är högre uppsatt men honom men inte hans chef och vi jobbar inte på samma avdelning.

Utav olika anledningar har våra vägar korsats mycket på jobbet. När han gått förbi mig vill han alltid ha en liten pratstund, och jag med för den delen! Vi båda söker kontakt.
Men det finns också tillfällen då vi kunde fått mer tid tillsammans, t.ex på lunchen. Men på lunchen väljer han alltid att sitta med andra och då gör jag inga närmanden. Ibland har vi också slutat samtidigt och kunnat slå följe ut från byggnaden, men då har han gått typ en meter före och verkat stressad och inte alls velat prata på samma sätt som i korridorerna när vi passerat varandra och snackar ett par minuter.
Han nämner ofta mitt sätt att prata eller hur jag för mig, mest på ett retsamt sätt där han härmar mig eller nämner något kring mig som han tänkt på. Ja, han är helt enkelt retsam men inte så jag tar illa upp.
Han vet att jag är singel och jag vet att han är singel. Han har nämnt att nu vill han skaffa fru och barn (halvt skämtsamt då vi båda är 26+) och han har tipsat om resmål till sommaren "du måste åka dit det är så romantiskt".

Det har alltså funnits flera chanser för honom att make a move! Jag har kollat hans sociala medier men där är han inte aktiv. Han vet inte om mitt fulla namn, så han kan inte adda mig nånstans.
Trots att jag lite snyggt försökt nämna att jag inte har några planer typ på kvällar osv har han inte gjort någon invit och vi har inte bytt nummer eller så.
Jag vet inte direkt vad han ägnar sina kvällar åt.

Vad tror ni? Är han intresserad eller läser jag in för mycket av en kille som är jävligt charmig?
Jag är inte skitsnygg men välvårdat yttre men trevlig och många blir intresserade av mig för jag har en skön personlighet och är rätt rolig

Ni är av samma kön?
Citera
2018-07-09, 21:17
  #50
Avstängd
Kate.Mosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsknuttt
Kan du utveckla detta?

Kan och kan, orkar gör jag inte!
Citera
2018-07-10, 07:00
  #51
Moderator
NewDeers avatar
Han skulle inte skämtat om att bjuda ut dig om han inte menade någon gnutta allvar med det. Nu fixar du det här, ok? Även om det inte blir nåt mellan er så kan ni ha en kul kväll, vad är så farligt med det?
Citera
2018-07-16, 13:10
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsknuttt
Men frågan är ju, om han inte skämtade, varför han inte frågat då alla gånger vi varit ensamma?

Fick du nobben, då du varit helt tyst 1 vecka ?

Tror han driver med dig då han märker ditt intresse.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback