Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-05, 22:29
  #1
Medlem
blink21s avatar
Har ett medlemskap på ett gym i staden där jag bor som jag trivs bra med men jag reser en hel del och skulle vilja ha möjlighet att träna då. Hittade ksmobil.se genom att googla men den har jag inte möjlighet att utnyttja då mitt gym inte ingår, finns det några andra aktörer som erbjuder något liknande?
Citera
2018-07-05, 22:39
  #2
Medlem
Trollfeeders avatar
Finns det några stora kedjor i staden du bor i? Sats erbjuder ju t ex kort som gäller på alla deras gym i landet.
Citera
2018-07-05, 22:45
  #3
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blink21
Har ett medlemskap på ett gym i staden där jag bor som jag trivs bra med men jag reser en hel del och skulle vilja ha möjlighet att träna då. Hittade ksmobil.se genom att googla men den har jag inte möjlighet att utnyttja då mitt gym inte ingår, finns det några andra aktörer som erbjuder något liknande?

Du behöver nog dela med dig sv anledningen till varför du reser (arbete eller privat), vart du reser (utlandet eller Sverige) samt ungefär vilka storlekar det är på städerna du reser till (Tokyo eller Nyköping) för att vi ska kunna hjälpa dig.
Citera
2018-07-05, 23:32
  #4
Medlem
AnonymousUser1312s avatar
Reser du inrikes så skaffa ett gymkort på någon stor kedja som tex 24/7 fitness eller vad den heter, så får du tillgång till alla deras gym i landet.

Reser du utrikes så kan det bli svårt. Gym på hotellet? Har du hus eller lägenhet utomlands så köp hem lite vikter, en stång och lite hantlar och träna hemma
Citera
2018-07-06, 09:10
  #5
Medlem
Alla de största har kort som gäller i hela landet tror jag. Kolla.
Citera
2018-07-06, 09:10
  #6
Medlem
MrChows avatar
Reser du mycket inrikes och bor på Scandic så har du fri tillgång till alla deras gym (gratis även när du inte bor på hotellet) om du ligger i nivå 3 eller högre.
Citera
2018-07-07, 10:42
  #7
Medlem
Run3s avatar
Har själv kort hos Nordic Wellness som man kan använda i hela Sverige. Dock kostar ett helår 6000 kr. Så jag har köpt det två år i rad vid jul, då det är nedsatt pris till 3700 kr. Tycker att det funkar bra och har varit på en del av deras gym kring där jag bor och jobbar.
Citera
2018-07-09, 07:26
  #8
Medlem
Vilka platser reser du emellan och hur ser boendet ut? Hotellkedjor har som regel välfungerande gym med maskiner och lösvikter.

Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Har själv kort hos Nordic Wellness som man kan använda i hela Sverige. Dock kostar ett helår 6000 kr. Så jag har köpt det två år i rad vid jul, då det är nedsatt pris till 3700 kr. Tycker att det funkar bra och har varit på en del av deras gym kring där jag bor och jobbar.

Ett bra förslag. Nordic Wellness har utökat sin marknadsandel betydligt i Sverige under senare tid och lokaler finns i städer såväl som mindre orter.
Citera
2018-07-09, 11:03
  #9
Medlem
SATS har och STC har gymkort över hela Sverige. Brukar inte kosta speciellt mycket.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback