• 34 106 online
  • 1 198 772 medlemmar
  • 62 107 367 inlägg
2018-07-10, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av provision
Nej det beskriver hur han är personlighetsmässigt vilket även medför att han inte har legat med 15 st under senaste 30 dagarna som han hävda i en artikel. Hade han gjort det hade han inte behövt våldta tjejer på en strand eller hur? Bara logiskt.

I min värld är det inte alls konstigt. Att som barkille, speciellt på en semesterö som Rhodos där det dräller av korkade småbrudar som krökar ner sig var och varannan kväll, knulla 15 tjejer på en månad är inte anmärkningsvärt. Och som jag sa tidigare angående våldtäkterna, han har förmodligen knullat så satans mycket att vanligt sex inte längre är så där jätteintressant utan han söker nya sexuella kickar.

Citat:
Ursprungligen postat av powderfucker
Kan ha varit horor. Nä fyfan vet folk som räknar horor som ligg.
Man ser att det är ett vider som älskar speglar och verkar som sagt ha någon form av narcissistisk störning, tror att många våldtäktsmän lider(!) av det. Nä han måste nog varit den fulaste dokusåpadeltagare vi har. Ser ut som ngn jävla hazarbabbe på ngt resecentrum ngnstans i vårt avlånga land m

Men att varit med i TV och/eller jobba som någon smutsig bartender slår i regel ett vackert utseende alla dar i veckan. Fråga mig inte bara varför det är så, kvinnor är ett konstigt släkte.

Senast redigerad av sajebis 2018-07-10 kl. 08:31.
Citera
2018-07-10, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av provision
Nej det beskriver hur han är personlighetsmässigt vilket även medför att han inte har legat med 15 st under senaste 30 dagarna som han hävda i en artikel. Hade han gjort det hade han inte behövt våldta tjejer på en strand eller hur? Bara logiskt.

Du vet orange clockwerk så fick huvudkaraktären ligga när han så önskade men han njöt ändå av våld och makt i alla dess former.

Att gruppvåldta någon kommer aldrig att bli logiskt.
Citera
2018-07-10, 10:27
Medlem
Avtrubbad individ som inte förstår var gränsen går. Han bör sitta i fängelse i några år och fundera på varför han är en sådan rövhatt.
Citera
2018-07-10, 11:57
Medlem
provisions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
I min värld är det inte alls konstigt. Att som barkille, speciellt på en semesterö som Rhodos där det dräller av korkade småbrudar som krökar ner sig var och varannan kväll, knulla 15 tjejer på en månad är inte anmärkningsvärt. Och som jag sa tidigare angående våldtäkterna, han har förmodligen knullat så satans mycket att vanligt sex inte längre är så där jätteintressant utan han söker nya sexuella kickar.

Men att varit med i TV och/eller jobba som någon smutsig bartender slår i regel ett vackert utseende alla dar i veckan. Fråga mig inte bara varför det är så, kvinnor är ett konstigt släkte.

Och dessa ska ha rösträtt? Herrejesus.
Citera
2018-07-10, 17:37
Medlem
grelin1999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Jag tycker han ser asäcklig ut och typ definitionen av sliskig. Han ser också dryg, jobbig och högljudd ut. Och korkad. Dock inte på grund av hans etnicitet. Att han har en utomeuropeisk förälder är en riskfaktor, statistiskt, för att begå brott. Det är ostridigt.

Jag tänker mig snarare att de som växer upp som blandras får ofta identitetsproblem, vilket studier också visat på. De känner sig varken som det ena eller det andra. De passar inte riktigt in i gruppen invandrare (t.ex. afrikaner och araber) och inte i gruppen "svenskar" (nordbor, polacker, osv)

När jag ser hans foton så tycker jag han ser ledsen och vilsen ut. Tror inte han är en dålig människa egentligen. Han är ett offer för den svenska blandraspolitiken.

Om man tänker sig fyllefester, ganska vanligt att folk blir redlöst fulla och har sex. Någonstans går gränsen för när någon är så full att det blir våldtäkt. Det är väl det som skett. Jag tror det sker väldigt många sådana "våldtäkter" på charter-resmål med unga.
Jag vet inte men jag tänker inte dreva mot honom i alla fall.
Citera
2018-07-12, 21:22
Medlem
Har ”känt” killen sen jag var relativt liten! Fråga mig vad ni vill så ska jag försöka svara i den mån jag kan.
Citera
2018-07-21, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klotet15
Har ”känt” killen sen jag var relativt liten! Fråga mig vad ni vill så ska jag försöka svara i den mån jag kan.

Vem är han och vilken "dokusåpa" har han varit med i?
Citera
2018-07-21, 20:59
Medlem
https://www.instagram.com/chriskarlssons/

Hahaha! Man vet att man har att göra med ett riktigt psykfall om en IG-kontoägare enbart postar bilder på sig själv.
Citera
2018-07-21, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tennant
En arab som heter K*rlsson. Kanske för att smälta in?

Det gick ju sådär.

Inget överraskande för övrigt.
Din dumma fanskap, står klart och tydligt att han har senegalesisk härkomst. Läs, få till dig information, utbilda dig och sen yttra dig.
Citera
2018-07-21, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stefanotto
Tjejerna vet att det är en fara åka dit, ändå gör dom det? Kvinnor är ju dock inte så smarta
Alla vet farligt åka till Afganistan, vem åker dit?

Att du jämför Rhodos med grottorna i taliban-landet bara det visar vilken smart kille /tjej du är. Wow, vilka människor som finns här.
Citera
2018-07-21, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kibagami
Att du jämför Rhodos med grottorna i taliban-landet bara det visar vilken smart kille /tjej du är. Wow, vilka människor som finns här.
Förstår du inte liknelser?
Citera
2018-07-21, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tennant
Förstår du inte liknelser?
verkligen inte, och alla som har något bakom pannbenet håller säkerligen med mig. Går absolut inte jämföra dem två. Punkt slut!
Citera