Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-07-14, 21:55
  #13
Avstängd
Dosen du har tagit är ju typ obefintlig. Svensk heroin har en renhetsgraf på max 15% så att se skulle vara en hög dos elle någon som helst fara är ju bara skrattretande
Citera
2018-07-15, 01:16
  #14
Medlem
Detta var första och sista gången jag tog Heroin. Ville testa även om jag visste att effekterna inte är något som jag vill uppnå. Produkten var från Holland så inte Svensk skit men tack för alla hjälpsamma svar.
Citera
2018-07-15, 17:54
  #15
Medlem
thenightfoxs avatar
de ända jag provat är att röka de, o de måste ju iaf va bättre haha
recept på temgesic har jag dagligen, sub i den, rakt i näsan då den är gjord för under tungan snabbt, vilken resa, men heroin har ja bara rökt, men ja har ju morfin liknande illa mående borta redan.

så även om jag tog heroin nu igen skulle jag nog inte känna de så starkt, men jag vet ju att postafen hjälper, hade rent morfin o skjöt för nått år sen utskrivet, fick be om nått annat då illamåendet o kliet bllev mer än va postafen hjälpte så visst funkar de till en viss gräns man tar dagligen o de kliar o illamående så man blir tokig av att öka dosen mer än man pallar...
Citera
2018-07-23, 19:22
  #16
Medlem
Krickerts avatar
Alla spyr i början,men det brukar ju kännas ganska nice på smack/horse.
Citera
2018-07-27, 19:15
  #17
Medlem
glockengolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zabex
Detta var första och sista gången jag tog Heroin. Ville testa även om jag visste att effekterna inte är något som jag vill uppnå. Produkten var från Holland så inte Svensk skit men tack för alla hjälpsamma svar.

Du tog lite för lite helt enkelt.. En äkta knarkares enda sanna måtto är; " Hellre lite för mycket än lite för lite"
Citera
2018-07-28, 04:31
  #18
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Alla spyr i början,men det brukar ju kännas ganska nice på smack/horse.
Alla som börjar med heroin spyr inte i början. Jag kan t ex ta heroin, oxy, fentanyl osv IV hur mycket som helst, men har aldrig blivit illamående, även när det varit så mycket att jag däckat av. Subutex däremot kan jag bli illamående på första gången när jag tar det på länge. Olika för alla.

Citat:
Ursprungligen postat av glockengold
Du tog lite för lite helt enkelt.. En äkta knarkares enda sanna måtto är; " Hellre lite för mycket än lite för lite"
Exakt!
Men tror inte TS tog för lite, låter som om det var ok. Inte så att denne ska få en närapå överdosupplevelse.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback