Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-10, 04:24
  #313
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
Här på Flashback hittar man få som vill kritisera NMR.
Det har inte att göra med deras handlingar eller politisk åskådning , utan det faktum att de är etniskt vita och det lockar många unga förvirrade män till att tycka att raskrig är coolt.


För att NMR ska kunna växa så måste de låta övertygande. Men i verkligheten är det en liten minoritet som aktivt är en del av NMR. Skulle tippa på att medelåldern är över 30 och att de flesta hoppar av när de inte får vardagen att gå ihop med hämtning av barn osv..

Vad det handlar om är att ni i vänstern försöker skapa en halmgubbe och flytta fokus från vanstyret de senaste åren och alla riktiga problem. Problemet för er är att det inte går så bra.

Därför är det så roligt att gå in i trådar av den här typen. Ni kan inte ens hitta en riktig knuff (alla ser att hon faller för egen maskin). Det blir pannkaka och fake news av hela upplägget. Förtroendet för både er och för mainstreammedia minskar ytterligare.
Citera
2018-07-10, 10:04
  #314
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Vad det handlar om är att ni i vänstern försöker skapa en halmgubbe och flytta fokus från vanstyret de senaste åren och alla riktiga problem. Problemet för er är att det inte går så bra.

Därför är det så roligt att gå in i trådar av den här typen. Ni kan inte ens hitta en riktig knuff (alla ser att hon faller för egen maskin). Det blir pannkaka och fake news av hela upplägget. Förtroendet för både er och för mainstreammedia minskar ytterligare.


Instämmer! Sen att dessa herrar pratar om rasblanding hit och dit så kunde jag inte bry mig mindre om deras skitsnack.

Vet redan dom är koko men det är den korrupta median och vänstern med. Nmr är inte våldsamma, ni är.
Citera
2018-07-10, 10:13
  #315
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Haha okej! Din första del må stämma, har aldrig känt att mina åsikter har varit välkomna, men det återstår att se efter valet om du står kvar i dina åsikter eller ändrar dig likt råttan du är!

Andra delen om porr och youtube är dock inte speciellt träffsäker. Men du mår säkert bra av att tro på stereotyper ändå. Antar att du bor långt från förorten. Räcker med att fråga frugan vad hon tkr efter att ha växt upp i en viss stad.

Det finns inget vi och dom, det finns däremot du och jag, jaget och sopan.

Ontopic: Det är så många fall som förstorats upp, ljugits om och tystats ner att nyheter, både från MSM och Alternativmedia att det inte går att lita på något skrivet längre. Man får helt enkelt bilda sig en egen uppfattning från den riktiga världen, vilket många har gjort.

Antar att krauthammer inte anser att bilda sig en egen uppfattning ligger högt på priolistan.


Jag tror på det när jag ser det, och invandrarnas framfart ser man varje dag.

Roasted!

Vänstern är lika hjärntvättade som nmr follket. Antidemokrater båda två.

Antifa spöar upp djur, poliser, civilare och nasister. Ni sätter städer i skräck där ni springer runt med 2000 liksinnande sopor och smashar allt i eran väg.

Ni är våldsammare än NMR, så vem är det dem försöker lura egentligen?

Vi bode förbjuda alla dessa antidemokrater.
Citera
2018-07-10, 11:05
  #316
Medlem
Glajjans avatar
Kärringar som spottar på människor förtjänar en knuff. Det är allt man behöver säga.
Citera
2018-07-10, 11:40
  #317
Medlem
Krickerts avatar
Ser ju mest ut som att kärringen bara trillar.
Dessutom är det ju hon som har börjat rycka i deras saker.

Jävla OFFERKOFTAKÄRRING.
Citera
2018-07-10, 12:04
  #318
Medlem
"Judekärring attackerar nationalister" borde varit rubriken...
Citera
2018-07-10, 15:36
  #319
Avstängd
krauthammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Vad det handlar om är att ni i vänstern försöker skapa en halmgubbe och flytta fokus från vanstyret de senaste åren och alla riktiga problem. Problemet för er är att det inte går så bra.

Därför är det så roligt att gå in i trådar av den här typen. Ni kan inte ens hitta en riktig knuff (alla ser att hon faller för egen maskin). Det blir pannkaka och fake news av hela upplägget. Förtroendet för både er och för mainstreammedia minskar ytterligare.

OK, du nämner halmgubbei samma mening som du nämner vänstern.
Det är självaste definitionen av en halmgubbe.
Låt mig ge dig ett exempel kungen av börsen:

Hur vågar du anklaga mig för att inte älska detta land lika mycket som dig? Min farfars far stred för konungen och fosterlandet. Jag är mer svensk än vad du är.

Sen förväntar jag mig att du sitter och försvarar dig från en meningslös attack till dess att detta inlägg hamnar i sida 11 av 52 och därefter blir bortglömd.

Alternativ två är att vi har en sansad debatt.
Fake news är att hävda att NMR är större än vad de är. De är en kärna på några hundra personer men är jävligt flitiga på sociala medier. De genomför aktioner (dela ut flygblad utanför coop och sen vänta på att snuten dyker upp) de skriker folkförrädare åt politiker. Thats it.
Fake news är att tro att NMR har en plats i vårt demokratiska samhälle. Du tycker uppenbarligen det. Jag gör det inte.

Att sitta och skriva fake news gynnar ingen. Varken mig eller dig. Att snabbt utmåla någon för att vara vänster/höger så fort man uttrycker en kritisk hållning, är det fegaste retoriska knepet på flashback. I samma liga som orden invällare eller batikhäxa.

Vi gör om det här. Jag lägger fram min åsikt om varför NMR har ett stöd bland unga män på Flashback, och du kritiserar denna åsikt genom att presentera fakta,opinion, eller alternativ tes.

Om inte så blocka mig eller tryck på ignorera.
Citera
2018-07-10, 15:37
  #320
Avstängd
krauthammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manurihn.32
"Judekärring attackerar nationalister" borde varit rubriken...


Varför då? Varför blanda in etnicitet överhuvudtaget?
Nationalister måste vara flashback svenska för skinnskalle på utflykt i Almedalen.
Citera
2018-07-10, 15:55
  #321
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
OK, du nämner halmgubbei samma mening som du nämner vänstern.
Det är självaste definitionen av en halmgubbe.
Låt mig ge dig ett exempel kungen av börsen:

Hur vågar du anklaga mig för att inte älska detta land lika mycket som dig? Min farfars far stred för konungen och fosterlandet. Jag är mer svensk än vad du är.

Sen förväntar jag mig att du sitter och försvarar dig från en meningslös attack till dess att detta inlägg hamnar i sida 11 av 52 och därefter blir bortglömd.

Alternativ två är att vi har en sansad debatt.
Fake news är att hävda att NMR är större än vad de är. De är en kärna på några hundra personer men är jävligt flitiga på sociala medier. De genomför aktioner (dela ut flygblad utanför coop och sen vänta på att snuten dyker upp) de skriker folkförrädare åt politiker. Thats it.
Fake news är att tro att NMR har en plats i vårt demokratiska samhälle. Du tycker uppenbarligen det. Jag gör det inte.

Att sitta och skriva fake news gynnar ingen. Varken mig eller dig. Att snabbt utmåla någon för att vara vänster/höger så fort man uttrycker en kritisk hållning, är det fegaste retoriska knepet på flashback. I samma liga som orden invällare eller batikhäxa.

Vi gör om det här. Jag lägger fram min åsikt om varför NMR har ett stöd bland unga män på Flashback, och du kritiserar denna åsikt genom att presentera fakta,opinion, eller alternativ tes.

Om inte så blocka mig eller tryck på ignorera.

Du vet att samhället inte är uppbyggt på vad du tycker och att absolut ingen bryr sig om vad du tycker. Som tur är är vår demokrati uppbygd på lagar och grundlagen tillåter NMR och deras flygbladsutdelningar, oavsett hur kränkt du känner dig.
Citera
2018-07-11, 00:58
  #322
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
OK, du nämner halmgubbei samma mening som du nämner vänstern.
Det är självaste definitionen av en halmgubbe.
Låt mig ge dig ett exempel kungen av börsen:

Hur vågar du anklaga mig för att inte älska detta land lika mycket som dig? Min farfars far stred för konungen och fosterlandet. Jag är mer svensk än vad du är.

Sen förväntar jag mig att du sitter och försvarar dig från en meningslös attack till dess att detta inlägg hamnar i sida 11 av 52 och därefter blir bortglömd.

Alternativ två är att vi har en sansad debatt.
Fake news är att hävda att NMR är större än vad de är. De är en kärna på några hundra personer men är jävligt flitiga på sociala medier. De genomför aktioner (dela ut flygblad utanför coop och sen vänta på att snuten dyker upp) de skriker folkförrädare åt politiker. Thats it.
Fake news är att tro att NMR har en plats i vårt demokratiska samhälle. Du tycker uppenbarligen det. Jag gör det inte.

Att sitta och skriva fake news gynnar ingen. Varken mig eller dig. Att snabbt utmåla någon för att vara vänster/höger så fort man uttrycker en kritisk hållning, är det fegaste retoriska knepet på flashback. I samma liga som orden invällare eller batikhäxa.

Vi gör om det här. Jag lägger fram min åsikt om varför NMR har ett stöd bland unga män på Flashback, och du kritiserar denna åsikt genom att presentera fakta,opinion, eller alternativ tes.

Om inte så blocka mig eller tryck på ignorera.

Du verkar vara hyfsat snurrig. Fake news i det här fallet är givetvis den aktuella händelsen, där media skriver att NMR skulle ha knuffat en kvinna. Som alla kan se på videon faller hon på egen hand.

Halmgubben är givetvis att vänstern målar upp ett "nazisthot" som de angriper för att flytta fokus från vanstyret de senaste åren. Istället för att lösa eller ens tala om problemen.

Sedan kommer jag från en soldatsläkt. Det går tillbaka åtminstone till 1600-talet. Jag har släktingar som slogs för Karl XII och hamnade i ryska fångläger. Så jag tror att jag vinner här.

Min släkt har som sagt försvarat Sverige i många, många generationer. Kanske helt i onödan, tack vare personer som Palme, Reinfeldt, Löfven och Lööf.
Citera
2018-07-11, 02:18
  #323
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fLASH11
Roasted!

Vänstern är lika hjärntvättade som nmr follket. Antidemokrater båda två.

Antifa spöar upp djur, poliser, civilare och nasister. Ni sätter städer i skräck där ni springer runt med 2000 liksinnande sopor och smashar allt i eran väg.

Ni är våldsammare än NMR, så vem är det dem försöker lura egentligen?

Vi bode förbjuda alla dessa antidemokrater.
Ja, antirasister vet de flesta att demokrati inte är deras melodi.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback