Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-05, 13:03
  #1
Medlem
noiiizes avatar
Hej,

Jag har köpt en Satisfyer Pro 2 och satt den på sin första laddning, den lyser rött så jag ser att den laddar. Det står att det kan ta upp till 8h men den har laddat i 14 timmar och det lyser fortfarande rött. Någon mer som haft liknande problem eller? Har googlat men alla som skrivit verkar ha kunnat ladda färdigt sina på bara några timmar.
Citera
2018-07-05, 13:41
  #2
Avstängd
Polemikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noiiize
Hej,

Jag har köpt en Satisfyer Pro 2 och satt den på sin första laddning, den lyser rött så jag ser att den laddar. Det står att det kan ta upp till 8h men den har laddat i 14 timmar och det lyser fortfarande rött. Någon mer som haft liknande problem eller? Har googlat men alla som skrivit verkar ha kunnat ladda färdigt sina på bara några timmar.
Skit i det, de är bara att köra på...
Citera
2018-07-05, 14:06
  #3
Medlem
rockypatel66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noiiize
Hej,

Jag har köpt en Satisfyer Pro 2 och satt den på sin första laddning, den lyser rött så jag ser att den laddar. Det står att det kan ta upp till 8h men den har laddat i 14 timmar och det lyser fortfarande rött. Någon mer som haft liknande problem eller? Har googlat men alla som skrivit verkar ha kunnat ladda färdigt sina på bara några timmar.

Kontakta kundservice hos återförsäljaren.
Citera
2018-07-06, 11:53
  #4
Medlem
Nu var det inte en sexleksak men min iPhone. Första gången låg den ett dygn utan bli fulladdad. Så jag använde den nästa gång laddade den fullt på någon timme eller två. Så testa att använda den och sen ladda igen för se vad som händer. Laddar den inte fullt då så gå tillbaks och byt.
Citera
2018-08-10, 00:37
  #5
Medlem
När den lyser rött är den färdig laddad, när den blinkar rött så laddar den

Läste du inte informationen?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback