Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-07-05, 14:15
  #37
Medlem
Hade en i min parallellklass som boffade någon slags toadoftspray, dog i ett skogsparti 14 år gammal. Hjärtat bara stannade.
Citera
2018-07-05, 18:23
  #38
Medlem
Elikos avatar
Butangas är ju ett typ av lösningsmedel som smälter hans hjärna ..
Citera
2018-07-06, 14:12
  #39
Medlem
Freddeiboi98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av axel91
Hade en i min parallellklass som boffade någon slags toadoftspray, dog i ett skogsparti 14 år gammal. Hjärtat bara stannade.
Fyfan. Det lät inte kul! Bara 14 år.
Citera
2018-07-06, 14:13
  #40
Medlem
Freddeiboi98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliko
Butangas är ju ett typ av lösningsmedel som smälter hans hjärna ..
Ja det kan jag tänka mig. Han säger att han boffar axe för att det syns inte på pissprov. Boffar man axe för att det inte syns på pissprov så är man en riktig Pundare!
Citera
2018-07-08, 20:42
  #41
Medlem
Freddeiboi98s avatar
Nu boffar han hårspray istället! Han är hopplös.
Citera
2018-07-08, 23:39
  #42
Medlem
Skäll ut honom ordentligt, vill han knarka finns det knark man kan använda som inte är som att spela rysk roulette varje gång man gör det.
Citera
2018-07-08, 23:47
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freddeiboi98
Ja det kan jag tänka mig. Han säger att han boffar axe för att det syns inte på pissprov. Boffar man axe för att det inte syns på pissprov så är man en riktig Pundare!

Finns ju massvis av lagliga droger som han kan köpa på nätet som inte visas på pissprov. Kan inte gå i god för att någon av dem inte är livsfarlig, men det mesta lär ju vara rena hälsokuren jämfört med att boffa Axe och hårspray.
Behöver säkert inte kosta några större summor för kunna vara hög dygnet runt ett bra tag på något utav det som finns tillgängligt. De som är mer insatta kan säkert ge konkreta förslag på billiga och lagliga nätdroger som inte ger utslag på pissprov.

I längden gör det väl dock föga skillnad, men om han nu skulle vakna upp och vilja sluta missbruka är det säkert ganska skönt att inte ha förstört hjärnan totalt med att boffa. Jag menar, för helvete, det finns så extremt mycket att välja på i drogväg, även om man går på pissprov. Har själv inte testat att boffa något men vad jag har hört så är ruset inte ens bra. Då är det väl mycket bättre att skrapa ihop ett par hundringar och köpa oklassade benzo eller t o m rökmixar ("spice") och få ett riktigt rus. Kan dock tänka mig att vissa oklassade benzo ger utslag på pissprov, men inte säker på detta.


EDIT: Sen tycker jag givetvis att en mycket bättre idé är att du kontaktar myndigheter. Men såg att du redan har skrivit att du inte tänker göra det.
__________________
Senast redigerad av Sir. 2018-07-08 kl. 23:52.
Citera
2018-07-09, 01:12
  #44
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freddeiboi98
Nu boffar han hårspray istället! Han är hopplös.
Vad fan är det för fel med att drick öl? Vet att jag i min ungdom har boffat bensin någon gång men det var mest bara på skoj. Är själv brukare av de flesta substanserna, men har jag inget hemma så åker jag till systembolaget och köper några öl. Vet en del lirare som sprutar startgas upp i näsan för att få en kick, ja hoja.
Citera
2018-07-09, 02:39
  #45
Medlem
Freddeiboi98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Vad fan är det för fel med att drick öl? Vet att jag i min ungdom har boffat bensin någon gång men det var mest bara på skoj. Är själv brukare av de flesta substanserna, men har jag inget hemma så åker jag till systembolaget och köper några öl. Vet en del lirare som sprutar startgas upp i näsan för att få en kick, ja hoja.
Ja det undrar jag med. Själv så nöjer jag mig med öl. Det borde han också göra.
Citera
2018-08-08, 18:42
  #46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freddeiboi98
Ja det undrar jag med. Själv så nöjer jag mig med öl. Det borde han också göra.

Hur har det gått? Boffas det en pall i veckan fortfarande eller har din kamrat slutat med detta?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback