Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-07-04, 10:01
  #1
Medlem
Hej! Jag är en singel mamma på 30 år som har tre barn.
Jag har psykiska sjukdomar bla bipolär
Jag kommer nog aldrig kunna få ett"riktigt" jobb, har tidigare arbetat under "osa" offentligt skyddat arbete.
Efter min andra graviditet så har jag varit sjukskriven sen de var ett år, pga utbrändhet. Min dåvarande sambo har inte hjälpt mig något alls under iaf första året. Han bara sov..typ..

Jag har nu dålig ekonomi, så det enda aktuella "jobbet" nu är att sälja mig själv,bli en hora.
Jag älskar sex, jag är bra i sängen och älskar att ge njutning.

Jag kommer vara väldigt diskret, tänkte "jobba" varannan v. Jag är barnfri varannan..

Är det ok? Jag vill ju, men behöver ändå svar, råd då min personlighet är väldigt olika. Ena dagen manisk(sex galen då bla), och ibland nere. Just nu är jag mittemellan och funderar ändå nu på att sälja sex trots att jag inte är i manisk period.

Barnen kommer ju inte fara illa. Inget rykte kommer spridas!
Citera
2018-07-04, 10:11
  #2
Medlem
maxatdunders avatar
Gör de om du vill vem fan bryr sig? Dina barn lär inte va stolta om deras mamma e hora men de är väl så små att de inte fattar
Citera
2018-07-04, 10:15
  #3
Medlem
Om du anser att prostitution är lösningen på din ekonomiska situation så varför inte?

Hoppas det går vägen och att du inte råkar illa ut!
Citera
2018-07-04, 10:18
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Gör de om du vill vem fan bryr sig? Dina barn lär inte va stolta om deras mamma e hora men de är väl så små att de inte fattar

Ja de är små, så kommer inte förstå o absolut inte få veta något.
Jag själv kommer nog inte må så dåligt över det heller.

Men jag måste även få veta från er här på Flashback om ni tycker det är lortigt gjort av mig?
Skulle ni kunna tänka er göra samma sak om ni var i min situation?
Citera
2018-07-04, 10:23
  #5
Medlem
Jag tycker inte du ska göra det. Var mer rädd om dig och dina barn. Kan du inte få en ny osa-anställning?
Citera
2018-07-04, 10:24
  #6
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ccxx
Ja de är små, så kommer inte förstå o absolut inte få veta något.
Jag själv kommer nog inte må så dåligt över det heller.

Men jag måste även få veta från er här på Flashback om ni tycker det är lortigt gjort av mig?
Skulle ni kunna tänka er göra samma sak om ni var i min situation?

Beror på hur och till vem du säljer dig för, om du sköter det snyggt och aldrig sänker dig nivåmässigt vilket ibland händer så är det inte bra
Citera
2018-07-04, 10:31
  #7
Medlem
Krusensnorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ccxx
Ja de är små, så kommer inte förstå o absolut inte få veta något.
Jag själv kommer nog inte må så dåligt över det heller.

Men jag måste även få veta från er här på Flashback om ni tycker det är lortigt gjort av mig?
Skulle ni kunna tänka er göra samma sak om ni var i min situation?
Kör på, vilka är vi att dömma om du känner att du verkligen vill göra detta?
Citera
2018-07-04, 10:34
  #8
Medlem
Kumabjorns avatar
Prostitution är som all annan tjänsteproduktion. Det går ut på att skapa nöjda kunder som då gärna återkommer. Om du är under illusionen att det är sex du säljer kommer du att ständigt behöva jaga kunder. Om du istället vänder på det och frågar dig själv, "om jag köpte en annan människas tid, förmågor och kunskap, vad skulle jag vilja ha utav det?" och ifrån den utgångspunkten lägger upp en strategi för hur du vill agera på marknaden kommer du att ha nöjda och belåtna kunder som villigt betalar (så länge det ligger inom rimlighetens gränser) och gärna återkommer och även rekommenderar dina tjänster till likasinnade.

De skall komma till dig med ett brett leende och lämna dig med ett ännu bredare leende. Klarar du det kommer du heller inte att ha några moraliska betänkligheter för då ser du det som det kontraktsförhållande det är.
Citera
2018-07-04, 10:35
  #9
Medlem
Freddeiboi98s avatar
Är man kvinna så är ju det ett enkelt sätt att tjäna pengar på. Du bestämmer själv. Vart bor du någonstans? I storstäder så finns det väldigt många prostituerade. I mindre städer är det ovanligt. Du kan säkert fråga dina killkompisar. De kommer säkert tacka ja. Å de kommer knappast att skvallra.
Citera
2018-07-04, 10:37
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ccxx
Hej! Jag är en singel mamma på 30 år som har tre barn.
Jag har psykiska sjukdomar bla bipolär
Jag kommer nog aldrig kunna få ett"riktigt" jobb, har tidigare arbetat under "osa" offentligt skyddat arbete.
Efter min andra graviditet så har jag varit sjukskriven sen de var ett år, pga utbrändhet. Min dåvarande sambo har inte hjälpt mig något alls under iaf första året. Han bara sov..typ..

Jag har nu dålig ekonomi, så det enda aktuella "jobbet" nu är att sälja mig själv,bli en hora.
Jag älskar sex, jag är bra i sängen och älskar att ge njutning.

Jag kommer vara väldigt diskret, tänkte "jobba" varannan v. Jag är barnfri varannan..

Är det ok? Jag vill ju, men behöver ändå svar, råd då min personlighet är väldigt olika. Ena dagen manisk(sex galen då bla), och ibland nere. Just nu är jag mittemellan och funderar ändå nu på att sälja sex trots att jag inte är i manisk period.

Barnen kommer ju inte fara illa. Inget rykte kommer spridas!
Om du känner att du kan göra det utan att skada dig själv så varför inte. Det är en fri värld och att sälja sin kropp är inte kriminellt alls. Hur tänker du göra?
Citera
2018-07-04, 10:41
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajs2
Jag tycker inte du ska göra det. Var mer rädd om dig och dina barn. Kan du inte få en ny osa-anställning?

Om jag ska få det så får jag likt förbannat lika dålig ekonomi, då aktivitetsstöd är samma summa som sjukpenningen jag har just nu...isf 6 månader framåt pga att de vill att man ska provjobbat. Men jag känner mig ibte redo att börja arbeta än. Är grymt folkskygg bla. Vilket jag såklart arbetar med att försvinna under denna sjukskrivning.
Citera
2018-07-04, 10:50
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ccxx
Om jag ska få det så får jag likt förbannat lika dålig ekonomi, då aktivitetsstöd är samma summa som sjukpenningen jag har just nu...isf 6 månader framåt pga att de vill att man ska provjobbat. Men jag känner mig ibte redo att börja arbeta än. Är grymt folkskygg bla. Vilket jag såklart arbetar med att försvinna under denna sjukskrivning.

Det är bra att utmana sin folkskygghet. Tänk på att prostitution kan leda till en massa oväntade konsekvenser. Även om dina kunder inte skvallrar så kan det bli offentligt på andra sätt, t ex om polisen blir inkopplad. Det är ingen skam i att ha dåligt med pengar. De flesta av oss har begränsad ekonomi under perioder i livet. Däremot kan det bli ordentligt pinsamt om det du planerar kommer till andras kännedom. Dina barn är små nu, men en dag är de läskunniga.
Att man har problem med folkskygghet lär inte bli bättre om man utsätts för andras ringaktning.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback