Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2018-07-20, 23:51
  #61
Medlem
Grandpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avtrubbad909
Jag måtte va vindögd. Fick det till 1:44. E ju inte så långt till Säffle, man skulle ta å dundra in på gårdsplan me fikakorg å avlägga ett studiebesök...😂
Vi tackar på förhand på en rapport!
Citera
2018-07-21, 09:24
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grandpa
Vi tackar på förhand på en rapport!
😏Om jag inte hörs av inom rimlig tid, så ligger jag väl ihjälklubbad i bagageutrymmet på den svarta BMW'n........eller nån annan bil han nyttjar numera.....
Citera
2018-07-21, 18:03
  #63
Medlem
Grandpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avtrubbad909
😏Om jag inte hörs av inom rimlig tid, så ligger jag väl ihjälklubbad i bagageutrymmet på den svarta BMW'n........eller nån annan bil han nyttjar numera.....
Lycka till!
Citera
2018-07-21, 19:03
  #64
Medlem
Grandpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avtrubbad909
😏Om jag inte hörs av inom rimlig tid, så ligger jag väl ihjälklubbad i bagageutrymmet på den svarta BMW'n........eller nån annan bil han nyttjar numera.....

KAN vara en VW Passat...
Citera
2018-07-22, 09:16
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grandpa
KAN vara en VW Passat...
Mhmm, man får hålla glysera öppna. BMW'N var iallafall det åk som figurerade flitigast under Jensa-pöjkens sejour i Karlsborg. I uppseendeväckande farter på 30- och 40väg, och många gånger med motorn igång när han var inne och handlade i livsmedelsbutikerna, drivmedelsstationerna, snabbmatsställena osv.
Citera
2018-09-11, 14:43
  #66
Medlem
Grandpas avatar
Ingen som hört något mer?
Går han fortfarande fri efter vad han gjort?
Citera
2018-10-05, 09:15
  #67
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grandpa
Ingen som hört något mer?
Går han fortfarande fri efter vad han gjort?
Ryker det ur skorstenen på Sverrekullen?😗
Citera
2018-10-06, 10:50
  #68
Medlem
Grandpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avtrubbad909
Ryker det ur skorstenen på Sverrekullen?😗
Vet inte, men ryktet säger att utredningen är nedlagd och att han nu planerar en mer lyckad insats att lura av en ny gubbe sina pengar.
Citera
2018-10-10, 11:13
  #69
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grandpa
Vet inte, men ryktet säger att utredningen är nedlagd och att han nu planerar en mer lyckad insats att lura av en ny gubbe sina pengar.
Men då har vi ju koll😶, svart Passat var det ja.....
Citera
2019-02-02, 01:22
  #70
Medlem
MaxVobiscums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandpa
Ingen som hört något mer?
Går han fortfarande fri efter vad han gjort?
Frikänd för ett ganska bra tag sedan.
Inget brott hade begåtts.
Citera
2023-06-07, 17:25
  #71
Medlem
Någon som vet något nytt om denne mannen Jens.. är väl samme som står på Missing People som saknad sedan mars/april 2022 .. har han flytt landet eller …. Där han sågs senast enligt MP är troligen vid trakterna runt sitt boende…
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback