Flashback bygger pepparkakshus!
2019-03-08, 18:39
Medlem
Kriminalpolisens avatar
Ut med staken då och visa att du inte är någon feminist. Håll koll på span.
Citera
2019-03-08, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kriminalpolisen
Ut med staken då och visa att du inte är någon feminist. Håll koll på span.

Exakt, alla Batmans snackar så jävla mycket i det här landet, men det händer inte ett skit. Klä ut er och ge er ut och misshandla asen, vad hindrar er?
Citera
2019-03-08, 22:35
Medlem
TheRubixCubes avatar
Gravskändaren förtjänar ju att gå samma öde till mötes som den stackars oskyldiga gubben i "Dnepropetrovsk maniacs"-klippet.

Nä men allvarligt, gubben rör ju sig ensam hela tiden enligt uppgifterna som kommit fram i tråden.
Cirkulera i kvarteren och klipp fanskapet vid första bästa tillfälle?
Citera
2019-03-09, 04:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asgard82
Exakt, alla Batmans snackar så jävla mycket i det här landet, men det händer inte ett skit. Klä ut er och ge er ut och misshandla asen, vad hindrar er?

Men vafan?
Jag är absolut ingen "batman". Men en enögd 60-årig fyllgubbe kan du ge dig fan på att jag skulle göra slarvsylta av. Speciellt om han gång på gång på gång vandaliserat min dotters grav.
Citera
2019-03-09, 06:28
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Lider med familjen. Ynkligt att inte de styrande sätter stopp för det.
Enig! Helt enig!
Ytterligare ett bevis på att avståndet mellan den allmänna rättskänslan och rättsstaten aldrig har varit större.
I ett normalt land så hade massmedia satt press på ansvarig minister. I mellanmjölkens land så.......
Citera
2019-03-09, 06:37
Medlem
InnerstInnes avatar
En polack? Undrar vad Jarosław Kaczyński och Flashbacks egna polska ståuppkomiker tillika åtlöje rex144 säger. De är troligen stolta över sin landsmans "bedrifter". Men sådan är pisslacken - en feg, alkoholiserad schimpans som gärna tar den i tvåan.

Många på Flashback är tuffa när det gäller att hetsa på Flashback, precis som polacker. När ni ser pisslacken sodgkrwijtjdsgnsojgsogsmbkfdnbkfdmg dsgkfsoignoirhosnfsoihfsdmfsodihg (eller det förövaren heter) på stan står ni där och skiter på er. Sluta spela tuffa - ni är ett pack lösvaginor, som man hade sagt i Kina.

Hur kan tingsrätten få för sig att hålla en förhandling när man inte vet vem det är? Absurt är bara för namnet. Polisen ska ingripa vid brottslighet, varför gör de då inte det när det sker brott mot griftefriden? Arma, arma Sverige som tar in gravskändande pisslacker!
Citera
2019-03-09, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnyhotter
Men vafan?
Jag är absolut ingen "batman". Men en enögd 60-årig fyllgubbe kan du ge dig fan på att jag skulle göra slarvsylta av. Speciellt om han gång på gång på gång vandaliserat min dotters grav.

Syftade inte specifikt på dig, mer på den allmänna "om-det-var-jag" eller "om-jag-vore-där"-inställningen. Jag önskar att folk faktiskt tog lagen i egna händer ibland när inte lagens långa arm räcker till. Men tyvärr gör inte Svenskar det, vi litar på att myndigheterna tar hand om problemen och skriver vad man borde göra på internet istället.

Lite god kamratuppfostran är nyttigt till en gräns.
Citera
2019-04-05, 06:57
Medlem
Shackblafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Din länk fungerar inte... Jag har mycket svårt att tro att det skulle vara sant

Tvivlar du fortfarande på sanningshalten? Tv4-nyheterna tog upp detta idag, med pixlade bilder på gärningsmannen: https://www.tv4play.se/program/nyheterna/11978462

Skulle gissa att personen är störd. Utöver det så är det rätt uppenbart varför han väljer att skända just denna grav gång på gång, det har mycket stor symbolisk betydelse. Jag tar väldigt illa vid mig av detta, och att det får fortgå... Måste kännas fruktansvärt för Ebbas anhöriga.
Citera
2019-04-05, 08:19
Medlem
KronPelles avatar
Tro mig, det finns minst 1 person i denna tråd som har stake nog till att vakta graven som ingen annan FB-aktivist vågar eller göra en lampskärm av horungen. Har själv vaktat hennes grav i nästan 3 månader (4-5 dagar/veckan) utan att ha sett skymten av denna s.k. "Piotr" och jag är på väg ner mot Stockholm snart och ska återigen ta mig en titt på graven och i området.
Ser jag honom så kommer allt dokumenteras med både video/foto, men då han tycks vara lika fotoskygg som Lochness-odjuret så ska ni inte hålla andan..
Citera
2019-04-05, 09:14
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InnerstInne
En polack? Undrar vad Jarosław Kaczyński och Flashbacks egna polska ståuppkomiker tillika åtlöje rex144 säger. De är troligen stolta över sin landsmans "bedrifter". Men sådan är pisslacken - en feg, alkoholiserad schimpans som gärna tar den i tvåan.

Många på Flashback är tuffa när det gäller att hetsa på Flashback, precis som polacker. När ni ser pisslacken sodgkrwijtjdsgnsojgsogsmbkfdnbkfdmg dsgkfsoignoirhosnfsoihfsdmfsodihg (eller det förövaren heter) på stan står ni där och skiter på er. Sluta spela tuffa - ni är ett pack lösvaginor, som man hade sagt i Kina.

Hur kan tingsrätten få för sig att hålla en förhandling när man inte vet vem det är? Absurt är bara för namnet. Polisen ska ingripa vid brottslighet, varför gör de då inte det när det sker brott mot griftefriden? Arma, arma Sverige som tar in gravskändande pisslacker!
Sverige har å andra sidan massa kriminella svenskar i Spanien, som både rånar och våldtar lokala flickor.
Citera
2019-04-05, 10:08
Medlem
Audimans avatar
Om nu Ebbas pappa hade haft lite stake så hade han själv suttit span i några dagar och när GM kommer överfalller han honom, självklart maskerad. Ett bollträ rakt över båda knäskålarna hade suttit fint.

Tyvärr många som saknar stake idag!
Citera
2019-04-05, 10:14
Medlem
KronPelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InnerstInne

Jag håller med dig fullt ut!

Det svenska folket har alltid varit och kommer alltid vara ett fegt folkslag.
-Vi är neutrala, sägs det men de flesta i landet är konflikträdda krakar och värre har det blivit sen 1900-talets början.
Ett folkslag som sitter på Flashback och precis som tidigare sas, sitter bakom en datorskärm och spelar maffia. Sen har vi Faceboookfolket som sitter och tänder ett ljus mot terrorismen, precis som om det skulle hjälpa. Det enda det gör är väl att den höjer den globala uppvärmningen. Jobba snabbare Greta!
Vad jag vet så är jag den enda människan (110% supersvensk) som lagt ner tid och energi på att hitta denna snubbe IRL men som jag sa så har jag inte sett han en enda gång så man börjar ju undrar vad man egentligen jagar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in