Citat:
Ursprungligen postat av
InnerstInne
En polack? Undrar vad Jarosław Kaczyński och Flashbacks egna polska ståuppkomiker tillika åtlöje rex144 säger. De är troligen stolta över sin landsmans "bedrifter". Men sådan är pisslacken - en feg, alkoholiserad schimpans som gärna tar den i tvåan.
Många på Flashback är tuffa när det gäller att hetsa på Flashback, precis som polacker. När ni ser pisslacken sodgkrwijtjdsgnsojgsogsmbkfdnbkfdmg dsgkfsoignoirhosnfsoihfsdmfsodihg (eller det förövaren heter) på stan står ni där och skiter på er. Sluta spela tuffa - ni är ett pack lösvaginor, som man hade sagt i Kina.
Hur kan tingsrätten få för sig att hålla en förhandling när man inte vet vem det är? Absurt är bara för namnet. Polisen ska ingripa vid brottslighet, varför gör de då inte det när det sker brott mot griftefriden? Arma, arma Sverige som tar in gravskändande pisslacker!
Jag håller med dig fullt ut!
Det svenska folket har alltid varit och kommer alltid vara ett fegt folkslag.
-Vi är neutrala, sägs det men de flesta i landet är konflikträdda krakar och värre har det blivit sen 1900-talets början.
Ett folkslag som sitter på Flashback och precis som tidigare sas, sitter bakom en datorskärm och spelar maffia. Sen har vi Faceboookfolket som sitter och tänder ett ljus mot terrorismen, precis som om det skulle hjälpa. Det enda det gör är väl att den höjer den globala uppvärmningen. Jobba snabbare Greta!
Vad jag vet så är jag den enda människan (110% supersvensk) som lagt ner tid och energi på att hitta denna snubbe IRL men som jag sa så har jag inte sett han en enda gång så man börjar ju undrar vad man egentligen jagar..