Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-07-03, 22:44
  #13
Medlem
BadCash81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Subzero1
Jag kan inte förklara det men vissa tjejer kan jag tänka mig att slicka med nöje, medan andra, trots tilltalande yttre, inte alls intresserar mig oralt, och är snarare frånstötande föreställandes detta.

Notera att det är helt oberoende av estetiska drag, utan något med tjejen som jag inte kan sätta fingret på?

Känner ni så också beroende på vilken tjej det är?

Exakt så känner jag också. Det har ingenting med hur attraktiv hon är, dofter, hygien, behåring, etc. Det är bara "nåt". Jag tror mig ha pinpointat det till att jag inte känner mig så intresserad ifall inte tjejen är intresserad av att suga, då känns det som att hon inte riktigt gillar den grejen i andra riktningen heller. Har upplevt detta med tjejer som gillat bra mycket mer kinky grejer, men som inte gillat just att suga.
Citera
2018-07-04, 08:55
  #14
Medlem
9rxs avatar
Ja verkligen! Det beror ju på vilken kemi man får för varandra tror jag.
Vissa vill man ju trycka och vissa vill man ju slicka på fingrarna efter att man har pullat dom
Beror helt på asså.
Har ju vart med om att man har vart kraftigt påverkad och ångrat sig lite efter. Det kändes lite fel på något sätt då.
Citera
2018-07-06, 23:22
  #15
Medlem
Drinkycrows avatar
Finner jag en tjej attraktiv nog att ligga med vill jag helt klart gå ner på henne med. Det enda fallet det inte händer är ju om hon har mens.

Dock finns det vissa fittor som har en unik dragningkraft där man bara vill begrava ansiktet i timmar. Nog olika för olika personer men jag gillar en fitta som smakar lite och kan vara härligt med en lite större klitta man kan suga på.

Men lika ofta det är tjejen eller hennes fitta som eggar kan det ju vara situationen i sig. Även tjejens respons kan ju egga rätt bra.
Citera
2019-09-15, 17:24
  #16
Medlem
Att ge otalt sex är det skönaste som finns för en tjej. Så jag ger otalt till alla tjejer som jag har sex med. Oavsett om jag tycker om det eller inte. Det känns som ett måste för man vill ju göra tjejen nöjd l sängen 😄
Citera
2019-09-15, 20:50
  #17
Medlem
Eftersom att ge oralsex är lite av en fetisch för mig så räcker det att jag är sexuellt intresserad av en kvinna. Att någon har bra hygien är en dealbreaker för mig ifall jag är intresserad eller inte.
Citera
2019-09-15, 21:28
  #18
Medlem
Alla tjejer jag vill knulla fantiserar jag även om att slicka
Citera
2019-09-16, 11:46
  #19
Medlem
Stonedboys avatar
Ja det varierar helt klart. Man kan nästa märka det bara genom att prata och vara nära personen. Man behöver inte ens ha haft sex innan för att veta om det är en "match" så att säga. Vissa kvinnor får man sånt sug till så man blir helt paralyserad alltså. Dock är det sällan man stöter på en sån kvinna, dom flesta är medelmåttiga eller vad man ska säga. Går att gå ner och slicka men det är inte supereggande.

Så feromer och doft har nog en stor roll i det hela.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback