Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-03, 11:27
  #1
Medlem
MrKleins avatar
https://flixify.com/home

Vad tror ni? Tjänsten verkar vara en premiumtjänst för streaming, och den hyllas på Facebook och Trustpilot ger betyg 8.4/10.

För närvarande krävs en invite för sidan, men jobba inte för hårt för den just nu. Med en invite så får man använda tjänsten i en vecka, och sedan måste man betala för medlemskap. Nuvarande prissättning är $9.99 per månad.
Citera
2018-07-03, 11:29
  #2
Medlem
GormDenGamles avatar
Och vad visas..?
Är det TV-kanaler? Sport? Eller som Netflix?
Citera
2018-07-03, 11:32
  #3
Medlem
Många reviews verkar tro att de piratkopierar filmer och serier för att utöka utbudet, isåfall är det inte undra på att de har större utbud än t.ex. Netflix. Hursomhelst, får se om det tar fart och hur stort det blir.
Citera
2018-07-03, 11:34
  #4
Medlem
MrKleins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Och vad visas..?
Är det TV-kanaler? Sport? Eller som Netflix?
Filmer och serier, kanaler vet jag inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Cstyle12
Många reviews verkar tro att de piratkopierar filmer och serier för att utöka utbudet, isåfall är det inte undra på att de har större utbud än t.ex. Netflix. Hursomhelst, får se om det tar fart och hur stort det blir.
Ja jag tror inte att det är en kritvit / grön verksamhet direkt.
Citera
2018-07-03, 12:02
  #5
Medlem
GormDenGamles avatar
Om den inte är helt grön, vågar jag inte betala in pengar till dom.
Sen vill jag ha svenska undertexter också.
Citera
2018-07-03, 12:36
  #6
Medlem
PreaCs avatar
En hunka i månaden till en tjänst vars namn är flixify, nja. Piratkopierat får det med viss fördel vara för min del, men till det priset.. Jag avvaktar på vidare omdömen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback