Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-07-02, 23:33
  #1
Medlem
Craiggs avatar
Nu är det sommar och man ser alltfler tjejfötter på stan. Fotfetisch är något som är mer utbrett än man tror, även om inte alla kanske skulle vilja erkänna det. Men hur som. Ifall jag ser en tjej med riktigt fina fötter så händer det att jag kollar lite grann. Inte att jag stirrar, men kollar gärna några sekunder. Har blivit "påkommen" ett par gånger då jag gjort detta (tittade upp på tjejens ansikte igen, och då såg jag att hon såg vad jag kollade på).
Så nu undrar jag såklart hur ni tjejer reagerar på män som kollar på era fötter?
Citera
2018-07-02, 23:38
  #2
Medlem
Craiggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Har du dåligt minne? Din senaste tråd om detta handlade om samma sak och den blev kastad i papperskorgen.

Du kanske ska läsa vad moderatorn som kastade tråden skrev, innan du uttrycker dig. Han sa att jag skulle posta i detta forum istället.
Citera
2018-07-02, 23:40
  #3
Medlem
Tjejerna tycker nog att TS är en jävligt obehaglig typ - ett äckel, utan tvekan. Glöm inte att slicka dig runt läpparna nästa gång du stirrar på kvinnofötter!
Citera
2018-07-02, 23:42
  #4
Avstängd
Kyzs avatar
De flesta fruntimmer blir nog illa berörda av en snuskig blick fäst vid fossingarna
Citera
2018-07-03, 00:54
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Craigg
Nu är det sommar och man ser alltfler tjejfötter på stan.

Synd bara att även många kukhuvuden till män har den dåliga smaken att gå med sandaler och flipflops på stan. Ingen känsla för vett och etikett. Att män har flipflops vid stranden och liknande ställen = okej. Att gå på stan med flipflops = inte okej. Så jävla bögigt och fjolligt. Gå på stan med sandaler som en annan kärring, vad fan liknar det? Ta ett par tygskor om det är varmt. Eller det finns även lite mer manliga sandaler som täcker lite mer. Det finns en anledning till att finkläder för män är byxor och finskor, och kjol och bara fötter i sandaletter för kvinnor. Men det fattar inte kukhuvudena till män när dom går i sina bögsandaler.
Citera
2018-07-03, 01:46
  #6
Medlem
Utopiantoss avatar
Att döma av svaren i denna tråd och några andra trådar på sista tiden så verkar just fötterna vara särskilt intima, kanske lika intima som bröst och rumpa. Eller tabubelagda på något underligt sätt. Någon sorts fixering vid just fötterna verkar i varje fall finnas. Mystiskt och besynnerligt.
Citera
2018-07-03, 06:43
  #7
Medlem
borrizs avatar
Tjejer ogillar rent allmänt killar som "äter dem med blicken".
Kunde ts åtminstone uppföra sig något sånär väluppfostrat, så vore det inte hälften så illa.
Citera
2018-07-03, 22:25
  #8
Medlem
Finns redan en stor tråd om detta, varför inte bara ta det där?
Citera
2018-07-03, 22:28
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barnfitta
Synd bara att även många kukhuvuden till män har den dåliga smaken att gå med sandaler och flipflops på stan. Ingen känsla för vett och etikett. Att män har flipflops vid stranden och liknande ställen = okej. Att gå på stan med flipflops = inte okej. Så jävla bögigt och fjolligt. Gå på stan med sandaler som en annan kärring, vad fan liknar det? Ta ett par tygskor om det är varmt. Eller det finns även lite mer manliga sandaler som täcker lite mer. Det finns en anledning till att finkläder för män är byxor och finskor, och kjol och bara fötter i sandaletter för kvinnor. Men det fattar inte kukhuvudena till män när dom går i sina bögsandaler.

Eller killar som insisterar på att bära sneakers av populär tjejmodell. Förmodligen samma killar som bär sandaler och skit
__________________
Senast redigerad av vlanska 2018-07-03 kl. 22:40.
Citera
2018-07-04, 00:10
  #10
Medlem
Brunbeverns avatar
De kan ju omöjligen veta vad du tittar på, så länge du inte är klumpigt uppenbar med det. Tittar man ner på marken så kan de lika gärna tro att man kollar på marken eller bara tänker.

Har alltid som tumregel, oavsett vad du tittar på hos en tjej så är det en god idé att undvika att ge skenet av att du tittar på henne.
Citera
2021-05-07, 21:38
  #11
Medlem
Silltunnas avatar
Intressant frågeställning, dock utan ordentliga svar. Själv kollar jag också in tjejers fötter, men brukar inte försöka dölja det. Det är väl alldeles uppenbart att tjejer vill ha uppmärksamhet och bekräftelse på även denna kroppsdel, med tanke på alla porriga skor som säljer som smör.
Citera
2021-05-07, 21:48
  #12
Medlem
Så tjejer lägger ner massor av pengar för att göra fötterna attraktiva, det är dyra pedikyrer, nagellack, tå ringar ,fotlänkar och hutlöst dyra skor som i mycket skall sexa till fötterna och så tror vissa här inne att tjejer blir störda av att någon ger en glans på fötterna ,kom igen nu!

Det är som alltid, blir tjejen störd så är det för att fel person som tittar ,inte fan blir hon störd om hunken som hon går och suktar efter tittar.
__________________
Senast redigerad av givemeyourmoney 2021-05-07 kl. 22:37.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback