Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-02, 18:41
  #1
Medlem
Hade varit smidigt i långa trådar att kunna klicka på användarnamnet direkt i ett citerat inlägg, istället för att behöva leta upp ursprungsposten för att komma åt val som t ex "Hitta alla inlägg av X i detta ämne"
Citera
2018-07-02, 18:49
  #2
Medlem
MrKleins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anvandarnamn2
Hade varit smidigt i långa trådar att kunna klicka på användarnamnet direkt i ett citerat inlägg, istället för att behöva leta upp ursprungsposten för att komma åt val som t ex "Hitta alla inlägg av X i detta ämne"
Kolla högst upp till vänster i denna citatbox. Där har du en vänsterpil. Tryck på den för att komma till inlägget och därefter klicka på användarnamnet.
Citera
2018-07-02, 18:52
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrKlein
Kolla högst upp till vänster i denna citatbox. Där har du en vänsterpil. Tryck på den för att komma till inlägget och därefter klicka på användarnamnet.
Briljant. Så jag har krånglat med det under lång tid. Tack för infon.
Citera
2018-07-02, 19:18
  #4
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anvandarnamn2
Briljant. Så jag har krånglat med det under lång tid. Tack för infon.

Dock, fortfarande ett bra förslag för att snabbt kunna hoppa in på en profil. Hade gärna sett att man kunde få samma menu om man klickar på ett namn i ett citat som man får ute i en tråd: https://i.imgur.com/RDEeGkE.png
Citera
2018-07-02, 19:19
  #5
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anvandarnamn2
Hade varit smidigt i långa trådar att kunna klicka på användarnamnet direkt i ett citerat inlägg, istället för att behöva leta upp ursprungsposten för att komma åt val som t ex "Hitta alla inlägg av X i detta ämne"

Citat:
Ursprungligen postat av MrKlein
Kolla högst upp till vänster i denna citatbox. Där har du en vänsterpil. Tryck på den för att komma till inlägget och därefter klicka på användarnamnet.
Det hade varit riktigt smidigt ändå att bara kunna klicka på det citerade användarnamnet i en lång trå.
Hade underlättat väldigt mycket när man surfar via mobilen, t.ex.
Citera
2018-07-02, 20:34
  #6
Medlem
Pilen kan fortfarande vara en länk till inlägget, men användarnamnet en länk till profilen.
Citera
2018-07-05, 13:39
  #7
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Det hade varit riktigt smidigt ändå att bara kunna klicka på det citerade användarnamnet i en lång trå.
Hade underlättat väldigt mycket när man surfar via mobilen, t.ex.
Ett klick och högst två sekunder extra är väl inte så mycket jobb?
Citera
2018-07-05, 13:44
  #8
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Ett klick och högst två sekunder extra är väl inte så mycket jobb?

Inget extra jobb!
Jag tackar och bockar för alla i denna tråd, för den pilen har jag faktiskt inte uppmärksammat förr!
("Rymdkram" på er alla!)
Citera
2018-07-05, 16:30
  #9
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Inget extra jobb!
Jag tackar och bockar för alla i denna tråd, för den pilen har jag faktiskt inte uppmärksammat förr!
("Rymdkram" på er alla!)

En liten notis på det då du antagligen missat detta också, du har en bredvid datum/tidsstämpeln också som visar alla som har citerat ett inlägg: https://i.imgur.com/wKvZ8eQ.png

Om man vill följa en diskussion åt "andra" hållet så att säga.
Citera
2018-09-14, 19:52
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Dock, fortfarande ett bra förslag för att snabbt kunna hoppa in på en profil. Hade gärna sett att man kunde få samma menu om man klickar på ett namn i ett citat som man får ute i en tråd: https://i.imgur.com/RDEeGkE.png

Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Det hade varit riktigt smidigt ändå att bara kunna klicka på det citerade användarnamnet i en lång trå.
Hade underlättat väldigt mycket när man surfar via mobilen, t.ex.
Först var jag bara riktigt nöjd över att inte längre behöva söka upp citaten, men efter att ha använt pilfunktionerna ett tag så håller jag med ovan inlägg om att det fortfarande kunde vara en bra ide. Hade verkligen underlättat när man sitter med mobilen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback