Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-07-03, 13:58
  #13
Medlem
EdvardGriegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Vad är din budget?

Kan nog inte lägga mer än max 2-300.
Citera
2018-07-03, 14:43
  #14
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdvardGrieg
Kan nog inte lägga mer än max 2-300.
Du kan såklart prova med en billig för 199 kr typ https://www.kjell.com/se/sortiment/e...wer-led-p64163 men den lär gå sönder i diskmaskin och definitivt inte klara av tvättmaskin.
Citera
2018-07-03, 14:45
  #15
Medlem
Det kan nog bli en blockbuster.
"Jag vet vad din diskmaskin gjorde förra sommaren."
Citera
2018-07-03, 15:56
  #16
Medlem
EdvardGriegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Du kan såklart prova med en billig för 199 kr typ https://www.kjell.com/se/sortiment/e...wer-led-p64163 men den lär gå sönder i diskmaskin och definitivt inte klara av tvättmaskin.

Det ska jag testa nån gång när jag har ett par hundra över.
Citera
2018-07-10, 12:25
  #17
Medlem
Hellcats avatar
De där actionkamerorna från Hobbex och Kjell (RX och Roxcore) är rätt kassa. Men som slit och släng duger de väl
Citera
2018-07-25, 10:29
  #18
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellcat
De där actionkamerorna från Hobbex och Kjell (RX och Roxcore) är rätt kassa. Men som slit och släng duger de väl
MarQuant är inte jättebra heller. Duger helt okej till just "action footage" men i övrigt kassa.
Citera
2018-07-26, 10:25
  #19
Medlem
Hellcats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
MarQuant är inte jättebra heller. Duger helt okej till just "action footage" men i övrigt kassa.
Skulle tro att det är samma skräp men olika märken. I princip ingen skillnad på den från wish (noname), roxcore eller rx (rx hade dock hdmi) osv.

Bildkvalitén blir ju skräp utan bildstabilisering.. och skall man köra med gimbal så sticker ju priset iväg direkt.
Citera
2018-07-26, 10:29
  #20
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellcat
Skulle tro att det är samma skräp men olika märken. I princip ingen skillnad på den från wish (noname), roxcore eller rx (rx hade dock hdmi) osv.

Bildkvalitén blir ju skräp utan bildstabilisering.. och skall man köra med gimbal så sticker ju priset iväg direkt.
Jag kan avslöja att bildkvaliteten överlag är bristande. Det är väldigt taggigt och 1080 ser interpolerat som fan ut. Har inte vågat kolla 4K. Det fungerar som sagt rätt bra om kameran är stationär och man filmar actionscener men inte annars.
Citera
2018-07-27, 16:59
  #21
Medlem
Hellcats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag kan avslöja att bildkvaliteten överlag är bristande. Det är väldigt taggigt och 1080 ser interpolerat som fan ut. Har inte vågat kolla 4K. Det fungerar som sagt rätt bra om kameran är stationär och man filmar actionscener men inte annars.
jag får känslan av att det är 640x480 som är interpolerat så in i helvete.
Citera
2018-07-27, 17:01
  #22
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellcat
jag får känslan av att det är 640x480 som är interpolerat så in i helvete.
Riktigt så illa tror jag inte att det är dock. Det är nog 720 i alla fall.
Citera
2018-07-27, 17:02
  #23
Medlem
BigFatCones avatar
För övrigt så är dom här skalen 100% vattentäta så det är bara att köra. Det är även jävligt tjock plast i dom som diskmaskinen är inte vara några större problem.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback