Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-01, 20:16
  #1
Medlem
Rippless avatar
Är det någon som vet vad det är för byxor modellen bär i filmsekvensen? (länken är till ett par skor men i filmsekvensen syns byxorna)

Länk

Det är ju någon form av uddabyxa men jag hittar inget liknande när jag kollade igenom hela utbudet på Zalando. Vad tror ni? Kan jag hitta liknande om jag går till kostymavdelningen på valfri butik?

En annan sak jag undrar över är att byxorna ser ut att ha en skönt fall. Vilka material bör man gå på för att få ett schysst fall? Är det ull som gäller?
__________________
Senast redigerad av Ripples 2018-07-01 kl. 20:24.
Citera
2018-07-01, 20:18
  #2
Medlem
Din länk visar ett par skor på Zalando.
Citera
2018-07-01, 20:24
  #3
Medlem
Rippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chroma
Din länk visar ett par skor på Zalando.

Jag vet, just därför skrev jag ”i filmsekvensen” i fet stil då det visas ett par byxor där.
Citera
2018-07-01, 20:24
  #4
Medlem
Porryhatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chroma
Din länk visar ett par skor på Zalando.

Jag förmodar att TS syfta på byxorna man ser i videoklippet där skorna visas upp.
Citera
2018-07-01, 21:36
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ripples
Är det någon som vet vad det är för byxor modellen bär i filmsekvensen? (länken är till ett par skor men i filmsekvensen syns byxorna)

Länk

Det är ju någon form av uddabyxa men jag hittar inget liknande när jag kollade igenom hela utbudet på Zalando. Vad tror ni? Kan jag hitta liknande om jag går till kostymavdelningen på valfri butik?

En annan sak jag undrar över är att byxorna ser ut att ha en skönt fall. Vilka material bör man gå på för att få ett schysst fall? Är det ull som gäller?

Det är uppvikta chinos eller kostymbyxor.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback