Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-01, 16:55
  #1
Medlem
Kebabsugers avatar
btw not my device so not installing swe keyboard just to ask this

uhhm google link ar knapp lang.

bilden nedan visar vilken search ruta jag letar efter, haft den pa min s2, s4 och s6 och alltid funnits pa min mors eller kompisars budget samsung telefoner, men nar jag skaffade s8 fanns den inte dar sa kan ta mig 5 till 10 min att hitta en app jag letar efter, innan tryckte jag hogst upp pa telefonen i sok rutan och 1 eller 2 bokstaver in sa hittade jag appen jag behovde.
irriterande om man ar stressad som fan och maste kolla en snabb sak.

testat googlat, men hittar inget efter som jag inte vet vad det heter som jag letar efter, far upp massa svar om folk som blivit av med google app search och sadant bara
nagon som har koll pa vad det heter pa engelska eller om jag kan fa tillbaka det pa s8?

https://www.google.se/search?q=micro...Qfssq0CVAqdvM:
Citera
2018-07-01, 18:03
  #2
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
btw not my device so not installing swe keyboard just to ask this

uhhm google link ar knapp lang.

bilden nedan visar vilken search ruta jag letar efter, haft den pa min s2, s4 och s6 och alltid funnits pa min mors eller kompisars budget samsung telefoner, men nar jag skaffade s8 fanns den inte dar sa kan ta mig 5 till 10 min att hitta en app jag letar efter, innan tryckte jag hogst upp pa telefonen i sok rutan och 1 eller 2 bokstaver in sa hittade jag appen jag behovde.
irriterande om man ar stressad som fan och maste kolla en snabb sak.

testat googlat, men hittar inget efter som jag inte vet vad det heter som jag letar efter, far upp massa svar om folk som blivit av med google app search och sadant bara
nagon som har koll pa vad det heter pa engelska eller om jag kan fa tillbaka det pa s8?

https://www.google.se/search?q=micro...Qfssq0CVAqdvM:

Ingen aning om hur man återställer original, om det ens finns kvar. Men prova Nova Launcher, deras gränssnitt är ljusår bättre än Samsungs egna.
Citera
2018-07-01, 19:11
  #3
Moderator
yz44s avatar
Är det inte enklare att organisera apparna så att du vet var de är.
Citera
2018-07-02, 16:36
  #4
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yz44
Är det inte enklare att organisera apparna så att du vet var de är.

ingen betydelse nar korttids minnet strular
Citera
2018-07-02, 16:38
  #5
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Ingen aning om hur man återställer original, om det ens finns kvar. Men prova Nova Launcher, deras gränssnitt är ljusår bättre än Samsungs egna.
varfor ta bort nagot dom haft och som funkat bra i sa manga ar, det ar lite som om coca cola skulle andra smaken pa orginalet till citron smak

kan kolla vad nova ar, tack
Citera
2018-07-02, 16:40
  #6
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
varfor ta bort nagot dom haft och som funkat bra i sa manga ar, det ar lite som om coca cola skulle andra smaken pa orginalet till citron smak

kan kolla vad nova ar, tack
Mycket bra fråga! Vet inte om det faktiskt är borttaget eller bar är något fel på din telefon.
Men hur som helst borde du verkligen prova Nova Launcher. Den är ljusår mycket bättre än Samsungs egna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback