Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-06-29, 04:47
  #1
Medlem
Hej!
Jag och en polare har funderat på att köra en dubbelmacka med en brud, problemet är att vi aldrig lyckats hitta någon som går med på det.. :/

När vi är ute på krogen och hittar en tjej som verkar intresserad av någon av oss och föreslår en dubbelmacka skrattar hon bara och säger: ''Nej, nej så roligt ska vi inte ha det'' etc etc. Hur lyckas man hitta en tjej som går med på det? Ni som haft dubbelmacka hur gjorde ni? Mycket tacksam för ett svar
Citera
2018-06-29, 05:13
  #2
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Bjud på en halvgramsbomb med riktigt bra amfetamin! Ja, detta är ett seriöst svar då denna taktik kommer förvandla valfri tjej till knullmaskin & nymfoman.
Citera
2018-06-29, 05:19
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
Hej!
Jag och en polare har funderat på att köra en dubbelmacka med en brud, problemet är att vi aldrig lyckats hitta någon som går med på det.. :/

När vi är ute på krogen och hittar en tjej som verkar intresserad av någon av oss och föreslår en dubbelmacka skrattar hon bara och säger: ''Nej, nej så roligt ska vi inte ha det'' etc etc. Hur lyckas man hitta en tjej som går med på det? Ni som haft dubbelmacka hur gjorde ni? Mycket tacksam för ett svar

Brudarna är nog rädda för att ni ska avsluta det hela med misshandel och mord.
Citera
2018-06-29, 06:09
  #4
Medlem
Knotknets avatar
Bra att tjejer inte följer med ointelligenta slödder från krogen för avancerade sexlekar. Tjejer som gillar dubbelmackor raggar man inte upp på krogen, man hör av med de kvinnor man redan känner och knullar sen nykter.
Citera
2018-06-29, 06:36
  #5
Avstängd
om ni vill klappa pungar....är det inte bättre att du och din kompis bara har sex? säg "nohomo" efter bara så är det inte bögigt. Blanda inte in stackars tjejer i eran kärleksrelation.
Citera
2018-06-29, 08:09
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
Hej!
Jag och en polare har funderat på att köra en dubbelmacka med en brud, problemet är att vi aldrig lyckats hitta någon som går med på det.. :/

När vi är ute på krogen och hittar en tjej som verkar intresserad av någon av oss och föreslår en dubbelmacka skrattar hon bara och säger: ''Nej, nej så roligt ska vi inte ha det'' etc etc. Hur lyckas man hitta en tjej som går med på det? Ni som haft dubbelmacka hur gjorde ni? Mycket tacksam för ett svar

Problemet är ju just att klappmongon som du och din polare letar efter nån som "går med på det". Därför blir det inget.
Sök i stället en brud som VILL bli knullad av två fumliga polare som vill kunna skryta om att de provat "dubbelmacka" och som high-fivat varandra under tiden.
Citera
2018-06-29, 08:25
  #7
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Skulle jag vara tjej och vilja testa det så skulle jag nog välja 2 killar som har erfarenhet av att ta den i röven hellre än 2 fulla heterosnubbar som ser sexuell samvaro som nån slags bucketlist.
Citera
2018-06-29, 09:07
  #8
Medlem
flaskborstes avatar
Du och din polare bör knulla ihop er så att ni är samspelta och fungerar ihop. Berätta sedan för den tilltänkta tjejen att ni har sex lite då och då och skulle tycka det vore kul med en tjej som extra krydda.

Trekant med 2 snubbar som inte fungerar ihop vill nog de flesta tjejer undvika.
Citera
2018-06-30, 17:48
  #9
Medlem
swebarbs avatar
haha märks vilka avundsjuka losers som sitter på fb, helt plötsligt är det rocket science att trycka in 2 kukar i en tjej samtidigt stort lol på det...

är väl bara leta rätt på en sådan tjej på alla sidor som finns som söker kk o liknande?

sen om han vill daska balle med sin polares balle är väl hans ensak är man säkert i sin sexualitet så spelar det nog inte så stor roll.
Citera
2018-06-30, 18:35
  #10
Medlem
De tjejerna du frågat hade kanske gått med på en dubbelmacka. Men inte med två random främmande killar som ställer en sådan fråga på krogen. Hur brukar du få tjejer i säng för one-on-one-sex? ”hej, jag heter xxx och jag undrar om du vill knulla med mig?”
Citera
2018-07-01, 15:04
  #11
Medlem
kinky_Ms avatar
bodycontact eller liknande funkar bättre för sådana speciella önskemål
Hittade direkt tjejer och par som söker flera killar för gruppsex. Ert utseende och ålder påverkar givetvis era chanser men under semestern borde ni hitta någon om ni är snygga och har plats att vara på.
Er låga IQ påverkar inte chansen om ni inte bor på gruppboende.
Citera
2018-07-06, 23:17
  #12
Medlem
Drinkycrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
haha märks vilka avundsjuka losers som sitter på fb, helt plötsligt är det rocket science att trycka in 2 kukar i en tjej samtidigt stort lol på det...

är väl bara leta rätt på en sådan tjej på alla sidor som finns som söker kk o liknande?

sen om han vill daska balle med sin polares balle är väl hans ensak är man säkert i sin sexualitet så spelar det nog inte så stor roll.

Är väl mer att man sällan ens har analsex med någon första gången, särskilt inte om man druckit. Att dessutom ha gruppsex kräver ju en del kemi mellan alla tre.

Dessutom tror nog tjejer ni löjlar er när ni frågar sånt innan ni ens legat.

Om ni verkligen vill köra dubbelt är det väl enklast att en av er ligger med någon, ordnar en kk-relation, har analsex etc. Förklarar ni vill ha trekant och låter DP:et komma när det känns rätt.

Att fråga främlingar om de vill ligga funkar sällan bra, så att fråga om någon vill ha sex med två främlingar samtidigt i både analen och fittan är lite väl mycket att be om.

Därmed inte sagt att man inte kan ha trekant eller analsex med någon man just har träffat. Det har jag själv haft men inte fan frågar man dem rakt ut om de vill göra detta innan kläderna ens åkt av. Med så lite fingertoppskänsla är ni nog dåliga kandidater för en dubbelmacka även för en kvinna som går runt och drömmer om dagen hon ska få uppleva en.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback