Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-28, 15:23
  #1
Medlem
Sunken37s avatar
Hej, kunde inte hitta någon tråd om just droshi.com så jag bestämde mig för att starta en här. Hoppas det finns några stycken här som använder sig av droshi.com och kan komma med lite input.

Jag håller just nu på att starta upp en e-handel och märker idag till min fasa att en av mina största leverantörer, VIDA XL, gått från 'silver supplier' till 'bronze supplier' Detta innebär alltså att de nu mer har följande siffror:

1) Finns produkten i lager enligt lagersaldo: 50%
2) Har leverantören godkänt ordern inom 24 timmar (arbetsdagar): 50%
3) Håller leverantören utlovad leveranstid: 10%
4) Hur sköter leverantören sina reklamationer: 5%
5) Skador eller strul vid leverans: 0%

Vad jag förstått så faller de helt och hållet ur droshi.com ifall de skulle fortsätta få dåliga omdömen.
Så min fråga är egentligen, törs jag använda mig av dom i fortsättningen? Jag har ännu inte gjort min e-handel offentlig, men däremot lagt till väldigt många produkter från just Vida XL som leverantör.

Det enda som är kvar innan jag kör igång butiken är en f-skattsedel och godkännande från klarna, så man kan lugnt säga att det skulle vara som att snubbla på mållinjen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback