Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-13, 04:18
  #133
Medlem
Efter inte ha svarat i denna tråd på typ 4 mån men än idag använder jag aldrig telefon bland folk ( vänner o dyl) men jag pratar i telefon ca 2h / dygn ungefär med kunder o när jag ärinte har någonting att göra och fördriva tid så brukar jag numera kolla Netflix och va jääävligt sen på börja använda de finns en hel del bra där men mera skräp

Som Spotify. Jag kommer aldrig skaffa det själv men vet att många vill ha det speciellt i bilen då jag har en bilfirma så frågar folk mig men kan ja köra Spotify i den ja de tror jag svarar jag oftast.
Citera
2019-03-23, 23:30
  #134
Medlem
Jag håller med TS till 100%.
Jag använder inte de där sk. Sociala medierna mer än att jag tittar på tuben ibland själv. Ungar idag går inte ens att få kontakt med tack vare de där smartphonsen.
Citera
2023-12-01, 10:17
  #135
Avstängd
Tjoenlais avatar
Jag hatar också dessa fitt-maskiner, framförallt på jobbet där jag är beroende av dem för att kunna utföra arbetet. Bland annat ska man byta lösenord en gång var tredje månad. Fy fan. Det djävliga är dock att jag loggar in med namn och lösen säkert 5 gånger varje djävla arbetsdag och det hatar jag också att göra.
Citera
2023-12-01, 11:20
  #136
Medlem
Raggarspinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoenlai
Jag hatar också dessa fitt-maskiner, framförallt på jobbet där jag är beroende av dem för att kunna utföra arbetet. Bland annat ska man byta lösenord en gång var tredje månad. Fy fan. Det djävliga är dock att jag loggar in med namn och lösen säkert 5 gånger varje djävla arbetsdag och det hatar jag också att göra.
Det är ju inte mobilens fel att företaget du jobbar för kräver byte av lösenord var tredje månad. Eller att du behöver logga in med namn och lösen fem gånger varje dag. En smartphone sparar namn och lösen så att du inte behöver ange dem varje gång du loggar in.
Prata med ditt företag angående dina problem med lösenord och inloggning.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback