Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-07-09, 04:18
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Varför måste du ha mobilen med abonnemang? Tycker du det är jobbigt att fylla på kontantkort så kan du skaffa Vimla för då dras det automatiskt varje månad via klarna eller kort.

Därför att man via att man skriver upp sig på 1-2år eller mer så brukar dom ha erbjudanden att för xxx-xxxx kronor så får du med en Iphone 8 / samsung s8 eller dylikt för en spottstyvel av mobilpriset.

Sedan kommer ju en månadskostnad dessa år man är bunden.

Eller fungerar det inte så längre?

Det är detta jag vill veta om jag med betalanmärkning kan köpa på mig detta abbonemang + mobil i ett par år för en 1000 lapp så får jag en iphone x. Typ.
Citera
2018-07-09, 09:27
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Därför att man via att man skriver upp sig på 1-2år eller mer så brukar dom ha erbjudanden att för xxx-xxxx kronor så får du med en Iphone 8 / samsung s8 eller dylikt för en spottstyvel av mobilpriset.

Det där stämmer nog inte längre...
Telenor har erbjudande där du under 24 månader betalar 510 kr för enbart mobilen (Iphone X) d.v.s 12240 kr för enbart mobilen. Den kostar 10 759 kr enligt prisjakt på Netonnet/Media Markt. Inte alltid det blir billigare med abonnemang...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback