Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-29, 17:38
  #229
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Hört rykten om att nästa AfS-aktivist-aktion kommer vara än mer unik samt mer proaktiv genom utdelandet av ärliga flygblad som kommer att delas ut till alla nyanlända lycksökare direkt vid gränsen eller tågstationerna. Flygblad och banderoller med texten;

No money
No jobs
No homes…for you in Sweden
GO BACK HOME.

AfS kommer i sådana fall att utmärka sig - igen - som det enda partiet som någonsin kommit på denna unika slogan & genialiska idé. SD är ju inte ens i närheten av sånt…Men de får väl planka AfS
Citera
2018-06-30, 08:39
  #230
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IPAD-SWE
Hört rykten om att nästa AfS-aktivist-aktion kommer vara än mer unik samt mer proaktiv genom utdelandet av ärliga flygblad som kommer att delas ut till alla nyanlända lycksökare direkt vid gränsen eller tågstationerna. Flygblad och banderoller med texten;

No money
No jobs
No homes…for you in Sweden
GO BACK HOME.

AfS kommer i sådana fall att utmärka sig - igen - som det enda partiet som någonsin kommit på denna unika slogan & genialiska idé. SD är ju inte ens i närheten av sånt…Men de får väl planka AfS

Är inte det precis vad SD gjorde fast på plats i söder då invandrarna kom i land med båtarna? Också med i princip samma budskap som står i flygbladet? Har ett litet minne av det iaf och jag har tom för mig att man i Sverige gick bananas över det och ansåg att SD ljög för invandrarna och gav en fel och dålig bild av Sverige.
Citera
2018-06-30, 10:09
  #231
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Är inte det precis vad SD gjorde fast på plats i söder då invandrarna kom i land med båtarna? Också med i princip samma budskap som står i flygbladet? Har ett litet minne av det iaf och jag har tom för mig att man i Sverige gick bananas över det och ansåg att SD ljög för invandrarna och gav en fel och dålig bild av Sverige.

Va Har SD gjort ngt som gör att Sverige går bananas? Näe kan väl inte vara möjligt, i vart fall inte enligt majoriteten av denna tråds godhetssignalerande kommentatorer.

The truth will set you free – if you just google…

Från och med måndag kommer dock den Humanitära (S)tormaktens gränskontrollen utökas vid Sveriges inre gräns till flera hamnar och flygplatser. Detta efter ett nytt beslut från vår feministregering, som bedömer att det finns ett "hot mot den allmänna ordningen och inre säkerheten". Nu ska vår nedmonterade poliskår få mandat att urskilja "bland resenärer mellan asylsökande, ekonomiska migranter samt potentiella terrorister och andra brottslingar".
Beslutet gäller från och med den 2 juli 2018 och som längst till och med den 11 november 2018.
https://www.stockholmshamnar.se/stor...r-i-stockholm/
Citera
2018-06-30, 14:15
  #232
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Underbart, ut med det jävla packet.
Önskar jag varit där så man kunde spottat en afghan i ansiktet men jag visste inte om händelsen.
Hallå där. De är människor av kött och blod precis som du och jag. Om du ska spotta någon i ansiktet så välj Stefan Löfven eller Fredrik Reinfeldt, de är skyldiga till vad vi ser idag.
Citera
2018-06-30, 14:34
  #233
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dack
Fan ge dom ett paket kondomer i avskedspresent riktiga Nils Adamsson av god kvalitet.
Så kanske det begränsar några framtida asyllanter till sverige.

Hade nog varit effektivare att ge dom en steriliseringsoperation. Två snabba snitt i pungen och så sy ihop.
Citera
2018-09-12, 07:37
  #234
Medlem
GenesisPs avatar
SD upp 8.6% i Åstorp och har nu 31%. Sossarna gjorde ett katastrofval i kommunen och sjönk med hela 10.9%, och är större än SD men med blott 1%.
Citera
2018-09-29, 14:44
  #235
Medlem
GenesisPs avatar
Smått kul när SD-röstare ska presentera sig själva som litet finare och mer bildade än AfS-röstare.

Båda partiers rykte bygger främst på en premiss som media och kulturvänstern har skapat och engagerat sig kring. Men SD-väljare är lika rädda för rasistkortet som vilken annan svensk som helst, och känner sig därför bajsnödigt tvungna att markera mot "de riktiga rasisterna". Samtidig som de i alla år bespottat etablissemanget för deras hat mot oliktänkande och allmänna åsiktsförtryck.

Ursäkta mig, men svensken är fan en patetisk varelse, där allt går ut på att politiskt positionera sig som icke-rasist i stället för att prata och ta reda på hur den andre tänker och resonerar. SD är inte ett dugg bättre än sina motståndare. Det har både partiet och väljarna på Flashback visat.

Att rasistkortet har sådan makt, det förbryllar mig.
__________________
Senast redigerad av GenesisP 2018-09-29 kl. 14:53.
Citera
2019-05-11, 15:28
  #236
Medlem
TraXzmans avatar
Frihetsturnén har kommit till Vimmerby!

https://www.youtube.com/watch?v=Impz...em-lbcastemail
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback