Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-26, 20:42
  #1
Medlem
Jag är i Spanien igen och denna gången har jag löst DMT och svampar. Är det möjligt att ta med detta via flyg till sverige om jag har det på mig?

Vet att hundar i vissa fall kan vara tränade att hitta svampar men tänker ta mina chanser, DMT borde dom inte känna igen.

Men vad jag oroar mig mest för är metalbågarna/scanners som man går igenom i samband med handbagage kollen. Hur funkar dom i EU? har hört att i USA så har dom x-ray bågar så dom får som en nakenbild av dig och isåfall blir risken onödigt stor att dom hittar det förutsatt att jag har det på mig.

det är circa 3g svamp och kanske 1g dmt
Citera
2018-06-26, 21:37
  #2
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscardionisio
Jag är i Spanien igen och denna gången har jag löst DMT och svampar. Är det möjligt att ta med detta via flyg till sverige om jag har det på mig?

Vet att hundar i vissa fall kan vara tränade att hitta svampar men tänker ta mina chanser, DMT borde dom inte känna igen.

Men vad jag oroar mig mest för är metalbågarna/scanners som man går igenom i samband med handbagage kollen. Hur funkar dom i EU? har hört att i USA så har dom x-ray bågar så dom får som en nakenbild av dig och isåfall blir risken onödigt stor att dom hittar det förutsatt att jag har det på mig.

det är circa 3g svamp och kanske 1g dmt

Posta det istället i en kost-tillskottsburk.
Problem solved.
Citera
2018-06-26, 21:57
  #3
Moderator
kvm3s avatar
Jag skulle avråda dig från detta.

Såväl svamp som DMT går att få tag på i Sverige utan problem. På så vis slipper du riskerna som smuggling medför.
Citera
2018-06-26, 22:23
  #4
Medlem
Jebiga vi får se hur det går
Citera
2018-07-15, 00:48
  #5
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscardionisio
Jebiga vi får se hur det går

Hur gick det?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback